علیرضا کاظمی:

بسته‌های تحولی سند تحول بنیادین با جامعیت تمام در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود

تهران (پانا) _ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش ایلام تاکید کرد آموزش و پرورش منشا توسعه پایدار و تحولات بسیاری است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بسته‌های تحولی سند تحول بنیادین با جامعیت تمام در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام، در آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان ایلام که با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در محل سالن جلسات مجتمع رفاهی فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش منشا توسعه پایدار و تحولات بسیاری است از این رو باید از فرهنگیان عزیز که جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند پشتیبانی بیشتری شود.

کاظمی در ادامه افزود: آموزش و پرورش این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا روزهای سختی را داشته و پشت سر گذاشته است که البته با سرافرازی از این برهه هم در حال گذر است و جهاد وسیع آموزشی همکاران فرهنگی با حرکت جهشی برای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی زمینه تحول های فراوانی بوده و خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به راه‌اندازی شبکه آموزش دانش‌آموزان گفت: امروز آموزش و پرورش با راه‌اندازی یک ابر پروژه در حوزه فناوری اطلاعات در کشور به توفیق بزرگی دست یافته است.

وی با گریزی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در کنار عبور از این بحران‌های پیچیده کرونا، سند تحول را از فرا روی خود دور نکرده است و برنامه‌های آن تدوین و ابلاغ خواهد شد و مهمتر از آن بسته‌های تحولی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که با جامعیت تمام و برنامه‌های نوآورانه در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

در پایان معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از زحمات اسفندیار رستمزاد مدیرکل سابق آموزش و پرورش تشکر کرد و از وی به عنوان منشا اثرات و خیرات فراوان در استان یاد کرد و برای رضا زینی وند مقدم مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان آرزوی موفقیت کرد و از وی خواست از تجربیات ارزشمند رستمزاد در عرصه‌های مدیریتی و آموزشی استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار