نامه تهدید یوفا به 55 عضو : لیگ تعطیل شود، محروم می‌شوید

تهران (پانا) - اتحادیه فوتبال اروپا با ارسال نامه‌ای به 55 عضو خود اعلام کرد در صورت تعطیل کردن لیگ با محرومیت سنگین روبرو خواهند شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نامه تهدید یوفا به 55 عضو : لیگ تعطیل شود، محروم می‌شوید

تعطیلات غیر قابل پیش‌بینی که به علت شیوع کرونا ویروس بر فوتبال اروپا حاکم شده است، باعث شده تا برخی از کشورها از جمله هلند و بلژیک به فکر تعطیل کردن کامل رقابت‌های این فصل لیگ‌های فوتبال بیافتند.

تا به امروز اتحادیه فوتبال اروپا تلاش داشت تا تنها با توصیه اعضایش را دعوت به ادامه مسابقات کند اما پس از اینکه بلژیک به صورت رسمی و هلند با صورت غیر رسمی، لیگ‌هایشان را تعطیل کردند، سرانجام شب گذشته یوفا با ارسال نامه‌ای رسمی به 55 عضو خود در صورتی که اقدام به تعطیل کردن لیگ کنند، با محرومیت حضور در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا روبرو خواهند شد.

البته یوفا در نامه خود آورده است تعطیل شدن لیگ یک کشور تنها در صورتی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا پذیرفته خواهد شد که دولت مانع از برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی در آن کشور شود و یا زمانی برای ادامه مسابقات باقی نماند.

تاکنون کشورهای بلژیک ( رسمی) و هلند ( غیر رسمی ) اقدام به تعطیل کردن لیگ کرده‌اند که با این نامه فیفا مجبور به لغو تعطیلی و یا پذیرش محرومیت خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار