علی شهری: احداث باکیفیت فضاهای آموزشی اولویت نوسازی مدارس است

تهران (پانا) - مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران تاکید کرد توجه به احداث با کیفیت فضاهای آموزشی از موضوعات با اولویت در نوسازی مدارس است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
علی شهری:  احداث باکیفیت فضاهای آموزشی  اولویت نوسازی مدارس است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید و تحقق شعار [جهش تولید]، تسریع در ساخت فضاهای آموزشی تهران در دستور کار قرار گرفته است.

در این راستا، علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به همراه معاون اجرایی و نظارت، از پروژه‌های در دست ساخت استان تهران بازدید کرد.

پروژه‌های آموزشی که مورد بازدید قرار گرفتند به شرح زیر است:

١. مدرسه ١٦ کلاسه بلال حبشی (خیری هاشمی)

٢.مدرسه ٩ کلاسه دکتر برومندپور

٣.مدرسه ٨ کلاسه دکتر گل نراقی

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در جریان این بازدید، بیان کرد: خیرین گرانقدر مدرسه ساز جایگاه ارزشمندی در مجموعه آموزش و پرورش دارند، لذا توجه به احداث با کیفیت فضاهای آموزشی از موضوعات با اولویت در نوسازی مدارس است.

وی افزود: باید موضوع ارتقای کیفیت ساخت فضاهای آموزشی و تسریع در احداث این مدارس مورد توجه دستگاه اجرایی و نظارت نوسازی مدارس باشد.

شهری در جریان بازدید از این فضاهای آموزشی، دستورات لازم در خصوص چگونگی فرایند اجرا، افزایش بهره‌وری فضا در زمان بهره برداری، بهینه سازی فضاها و آماده سازی آن‌ها تا مهر ماه را صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار