بهره برداری از پروژه ساخت بیمارستان ۱۲۴ تخت خوابی حاج محمود حاج حیدر با اعتباری معادل ۱۴۵ میلیارد تومان در لامرد

شیراز(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آئین بهره برداری از بیمارستان خیرساز حاج محمود حاج حیدر، از صرف ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از این پروژه درمانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از پروژه ساخت بیمارستان ۱۲۴ تخت خوابی حاج محمود حاج حیدر با اعتباری معادل ۱۴۵ میلیارد تومان در لامرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با بیان اینکه پروژه ساخت بیمارستان ۱۲۴ تخت خوابی «حاج محمود حاج حیدر» با زیربنای ۱۱ هزارمتر مربع، در سال۹۳ با اعتبارات دولتی به مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد، گفت: پس از مدتی وقفه، نهم شهریور سال ۹۵ تفاهم نامه ای با نیکوکار عرصه سلامت، حاج محمود حاج حیدر منعقد و ساخت بیمارستان از سر گرفته شد.

او ادامه داد: این مرکز آموزشی درمانی در دو طبقه و شامل بخش هایی نظیر، بستری زنان و مردان و به صورت مجزا و داخلی و اطفال به صورت مجزا، پنج اتاق عمل، بخش زایشگاه و اتاق های LDR، هفت تخت NICU نوزادان، هفت تخت ICU، هفت تخت CCU، اورژانس و اتفاقات به صورت مجزا، درمانگاه تخصصی و بخش های پاراکلینیک شامل رادیولوژی، سی تی اسکن، آزمایشگاه، داروخانه، فیزیوتراپی و بخش های لاندری، آشپزخانه و CSR و بخش اداری است که با اعتباری قریب به ۶۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

دکتر لطفی اعتبار مربوط به محوطه سازی و موتورخانه که از اعتبارات دولتی این مجموعه محسوب می شود را بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی نیز با اعتبارات دولتی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان خرید و نصب شده است .

رئیس دانشگاه همچنین از ارائه خدمات درمانی شامل MRI یک و نیم تسلا، رادیولوژی DDR و سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در این مرکز درمانی خبر داد.

صبح امروز با برقراری ارتباط وب کنفرانس با رئیس جمهور و وزیر بهداشت، همچنین حضور معاون درمان وزیر بهداشت در شهرستان لامرد، این مرکز درمانی به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار