مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال وبختیاری خبر داد:

برنامه ریزی برای حضور پیشتازان در شبکه شاد

شهرکرد(پانا) - جلسه مجمع مدرسان سازمان دانش آموزی به منظور تولید محتوا برای شبکه شاد برگزار شد

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی برای حضور پیشتازان در شبکه شاد

حبیب الله رضایی مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال وبختیاری گفت: این جلسه صبح روز پنجشنبه،با رعایت کامل مقررات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با حضور مدرسان استانی در محل سازمان دانش آموزی استان برگزارشد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه، هم اندیشی و ایجاد چهار چوب استاندارد برای اجرای شیوه نامه تولید محتوای آموزشی-تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی ویژه استفاده در فضای مجازی و شبکه شاد است که خوشبختانه در این جلسه مدرسان ضمن اشاره به فرصت مناسبی که می توان از آن در این ایام استفاده کرد و مهارتهای تشکیلاتی دانش آموزان را در فضای مجازی ارتقاءبخشید، راه کارهای متفاوت و سودمندی ارائه کردند. بر این اساس مدرسان محتوا های استاندارد را از طریق فضای مجازی در اختیار مربیان پیشتاز قرار می دهند و این مربیان نسبت به تولید فیلم آموزشی یک دقیقه ای اقدام می کنند. این فیلمها پس از تایید مجمع مدرسین از طریق شبکه های اجتماعی و همچنین کانال پرورشی شبکه شاد به اشتراک گذاشته خواهد شد.

وی در پایان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته شده قطعاً زمینه های مناسبی برای حضور دانش آموزان و ارائه مهارتهای مرتبط با فعالیت های سازمان دانش آموزی در فضای مجازی و شبکه شاد خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار