برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در راستای منویات مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری رزمایش کمک مومنانه کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل و پایگاه مقاومت بسیج شهید موسوی سازمان پژوهش با تمهید مقدمات لازم اقدام به برگزاری این رزمایش با همکاری همکاران مؤمن این سازمان کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز پنجشنبه 21 فروردین در سخنانی با اشاره به اتفاقاتی که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور رخ داد، اظهار کردند: ملت ایران در آزمون بیماری اخیر خوش درخشید و رفتار و نظم عمومی آن در به‌کار بستن توصیه‌ها خوب است. البته زندگی برای برخی قشرهای ضعیف با سختی در حال گذران است که مسئولان باید برنامه‌های کمک به آنها را هر چه سریع‌تر و بهتر اجرا و مردم نیز ماه رمضان امسال را به رزمایش گسترده کمک به نیازمندان تبدیل کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نمونه‌هایی اقدامات خودجوش مردمی و کمک‌های جهادی فرمودند: همه این حرکت‌های ارزشمند نشان‌دهنده عمق و رسوخ فرهنگ اسلامی در مردم است و برخلاف خواسته برخی که در یکی دو دهه اخیر تلاش کردند فرهنگ اسلامی- ایرانی را تحقیر و مردم را متوجه سبک زندگی غربی کنند، این حرکت‌ها نشان داد خوشبختانه احساس تفکر و فرهنگ اسلامی و زنجیره ارزش‌های اسلامی در مردم ایران قوی و راسخ است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و افزودند: افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را برای کمک به نیازمندان آغاز کنند، به‌خصوص که در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم. خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار