مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

بیش از سه میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان اهدا شده است

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان محروم نیشابور در ایام نوروز و حلول ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از سه میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان اهدا شده است

به گزارش اداره آموزش و پرورش نیشابور؛ حسین مهرآبادی با گرامی داشت سال جهش تولید و تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در ایام مبارزه با بیماری کرونا، گفت: آموزش و پرورش نیشابور در راستای حمایت و پوشش صد در صدی دانش آموزان محروم این شهرستان، چندین جلسه با کمیته امداد شهرستان، خیریه ها، مجمع نیکوکاری فرهنگیان، خیرین و نمایندگان اولیای شهرستان برگزار و تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شد.

وی افزود: در این راستا، کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش با همکاری مجمع نیکوکاری فرهنگیان موفق شد 200 بسته مواد غذایی، 500 حواله دریافت کفش، 500 حواله دریافت لب 500 بسته پک بهداشتی و 200 بسته خوار و بار در ایام نوروز به دانش آموزان محروم اهداء نماید.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: خیر نیک اندیش، مهندس عبدالرضا وکیلی نیز با اهدای کارت هدیه و بسته های مواد غذایی، تمامی دانش آموزان محروم مجموعه مدارس وکیلی را تحت پوشش قرار داده است.

مهرآبادی در پایان اظهار کرد: برای اولین بار تمامی دانش آموزان محروم توسط مدیران مدارس شناسایی و با کمک خیرین بزرگوار نیشابور، مهربانی ها و همدلی ها ادامه خواهد داشت و در ماه مبارک رمضان نیز تعدادی دیگری از خانواده ها مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار