انتخاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه به عنوان مدیر نمونه استانی

امیدیه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در حوزه تربیت بدنی و سلامت و تندرستی استان خوزستان به عنوان مدیر نمونه استانی برگزیده شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه به عنوان مدیر نمونه استانی

احمدرضا کرایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به عنوان مدیر نمونه استانی در حوزه تربیت بدنی و سلامت و تندرستی استان خوزستان در سال ۱۳۹۸ برگزیده شد.

در این راستا احمدرضا کرایی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: این گونه موفقیت‌ها به هیچ وجه به شخص برنمی‌گردد و نتیجه تلاش گروهی همکاران مختلف در ستاد منطقه و مدارس می باشد. اعلام مدیر آموزش و پرورش به عنوان مدیر برتر استان در این حوزه به کل مجموعه تعلق دارد، البته از نقش برجسته معاونت محترم پرورشی و حوزه تحت مسئولیت آن بالاخص کارشناس بهداشت و سلامت نمی توان به سادگی گذشت که قطعاً مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

او ادامه داد: یکی از آفت‌های موفقیت در تاریخ و در هر سیستم ، خودبینی مصادره موفقیت ها توسط افراد شاغل در مجموعه است، دیده شدن و موفقیت هر مجموعه سالم و موفق ،همدلی، همکاری و ترجیح منافع جمع به منافع فردی بستگی دارد.

کرایی در ادامه یاداورشد :لذا بنده به موفقیت هایی مانند این عنوان و یا رتبه اول در سامانه ارزیابی یا موفقیت در سامانه ی شاد و یا حضور سیدعلی حسین چام به عنوان نماینده منطقه و دهها موفقیت دیگر را نتیجه کارآمدی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان به عنوان یک کل می‌دانم.

او در پایان این موفقیت را به همه همکاران اداری و آموزشی تبریک و تهنیت گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار