اعلام شرایط و ضوابط نقل و انتقال برون و درون استانی فرهنگیان فارس برای سال تحصیلی جدید

شیراز(پانا) - رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس گفت: فرایند ثبت نام و ارسال مدارک برای نقل و انتقال برون استانی به صورت انتقال دائم و موقت ، همزمان به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام شرایط و ضوابط نقل و انتقال برون و درون استانی فرهنگیان فارس برای سال تحصیلی جدید

وحید رضا نظام الملکی گفت: در فرایند نقل و انتقال برون استانی انتقال دائم و موقت همزمان انجام خواهد گرفت؛ لذا متقاضیان با توجه به جدول زمانبندی می‌توانند از طریق سایت http://profile.medu.ir/ تقاضای خود را ارائه نمایند .

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس افزود: متقاضیان برای این امر نیاز به مراجعه حضوری به ادارات ندارند و باید صرفا از طریق سامانه هوشمند معلمhttps://moalem.farsedu.ir/ مدارک و مستندات مورد نیاز را بر اساس تمام بندهای جدول امتیازبندی به غیر از موارد 1 و 7 بارگذاری نمایند .

وی با اشاره به بررسی صحت مدارک بارگذاری متقاضیان توسط کارگروه نقل و انتقالات در ادارات آموزش و پرورش ، تاکید کرد: هرزمان و در هر مرحله ای که مشخص شود مدارک ارائه شده توسط متقاضی غیر واقعی بوده،انتقال فرد لغو و برابر مقررات با فرد متخلف رفتار خواهد شد.

نظام الملکی رعایت تمامی موارد مندرج در شیوه‌نامه را لازم و ضروری دانست و گفت:با توجه به اینکه تقاضای نقل و انتقال و همچنین نتیجه مترتب بر آن ، به ادارات مبدأ و مقصد مربوط می گردد، ادارات پاسخگوی اعتراض های احتمالی همکاران خواهند بود و متقاضیان از از مراجعه به اداره خودداری نمایند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: متقاضیان نقل و انتقال اضطراری درون استانی نیاز به ثبت نام در سامانه مورد اشاره ندارند و شرایط و ضوابط این نوع انتقال نیز در موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: به منظور تکریم همکاران فرهنگی، شیوه نامه نقل و انتقال خارج استان در پورتال اداره کل آموزش و پرورش فارس به آدرس https://fars.medu.ir/ موجود است .

نظام الملکی تاکید کرد: نتایج نقل و انتقالات برون و درون استانی ، از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری از طریق سامانه http://profile.medu.ir/ اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار