کالای اساسی در ماه مبارک رمضان در استان بوشهر توزیع می‌شود

بوشهر(پانا)_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه کمبود کالای اساسی در استان بوشهر نداریم گفت کالای اساسی در ماه مبارک رمضان در استان بوشهر از طریق سازمان‌های حمایتی و تعاونی مصرف دستگاه‌ها توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کالای اساسی در ماه مبارک رمضان در استان بوشهر توزیع می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با تاکید بر مشارکت بیشتر مردم سخاوتمند و با بخشش استان بوشهر در اهداء خون اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان موضوع اهدا و انتقال خون فراموش نشود.
وی با بیان اینکه اهدا کنندگان خون هیچ خطری تهدید نمی‌کند گفت: در این راستا از افطار تا سحر در ماه مبارک رمضان از مردم سخاوتمند خونگیری می‌شود و هیچ مشکلی ندارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به بازگشایی کسب و کار و با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا بهترین شیوه در خانه ماندن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.
خورشیدی، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در جوامع از بین نرفته در حال تثبیت شدن است خاطر نشان کرد: خطر کرونا همچنان مردم را تهدید می‌کند که لازم است رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همواره مورد توجه مردم باشد.
وی، رزمایش کمک مومنانه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در رسیدگی به معیشت مردم نیازمند که بیماری کرونا بر زندگی بر آنها تاثیر گذاشته است همه دستگاه‌های دولتی در تلاش هستند که خدمات لازم به آنان عرضه کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری مردم در کنار دستگاه‌های حاکمتی و دولتی به نیازمندان افزود: در این راستا برای رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم نیازمند همکاری و مشارکت مردم خیر و سخاوتمند به ویژه در ماه مبارک رمضان ضروری است.
خورشیدی با بیان اینکه تمام مایحتاج اساسی مردم استان تامین شده است گفت: در این راستا برنج، شکر، گوشت، روغن و دیگر کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان بوشهر توزیع می‌شود.
وی، با بیان اینکه توزیع برنج از طریق دستگاه‌های حمایتی و تعاونی ادارات انجام می‌شود افزود: با توزیع کالاهای اساسی، قیمت این کالاها در بازار تعدیل می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان هیچ کمبودی در عرصه محصولات مورد نیاز مردم در استان بوشهر وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار