معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

همه فعالیت‌های پرورشی با استفاده از ظرفیت‌های شبکه شاد دنبال می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر استفاده بهینه از فضای مجازی را از اولویت های معاونت پرورشی عنوان کرد و از اجرای فعالیت‌های پرورشی بر پایه شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
همه فعالیت‌های پرورشی با استفاده از ظرفیت‌های شبکه شاد دنبال می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این زمینه عنوان کرد: هر چند که شبکه شاد ( شبکه آموزشی دانش آموزی ) با رویکرد آموزشی شروع به کار کرده، اما به دنبال آن هستیم تا از طریق ارتباط غیر رسمی که تاثیرگذارتر است ما نیز استفاده کرده فعالیتهای حوزه پرورشی را با قدرت ادامه دهیم و فعالیت کنیم.

او در ادامه فعالیت شبکه شاد را سخت عنوان نمودو اظهار کرد: ما باید فارغ از جریان ساختار این شبکه، عمده تلاشمان را برای تولید محتوای الکترونیکی صرف کنیم و از ظرفیت دورکاری با تبادل کار و افکار بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه پرورشی نیز هیچ فعالیتی تعطیل نشده و فقط شکل آن فرق کرده، افزود: مسابقات قرآن بر اساس رشته‌ها و با ابزار قابل سنجش توسعه پیدا کرده و به شکل بسیار مطلوبی با استفاده از روشهای جدید اجرا خواهد شد،‌ بخش‌های مشاوره‌ای نیز با استفاده از فضای مجازی و تلفن و صدای مشاور عمل خواهند نمود، زیرا سلامت روان از مهمترین موضوعاتی است که متصدیان و تلاشگران برای به سرانجام رساندن آن باید تلاش کنند، همچنین با توجه به آسیب‌های روانی که می‌تواند بر اساس بیماری کرونا در جامعه بوجود آید باید این موضوع هم در شبکه شاد مورد توجه قرار بگیرد.

این مقام مسول بازتعریف برنامه‌ریزی ‌ فعالیت‌های این معاونت را بر اساس بهره‌مندی از فضای مجازی را از دیگر تلاشهای همکاران خود در حوزه ستادی دانست و بیان کرد: به زودی همه این دستورالعمل‌ها به مناطق ابلاع خواهد شد تا بتوانمی به کمک هم به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم برسیم.

هاشمی توجه ویژه به اوقات فراغت را از دیگر زمینه‌های فعالیت این معاونت در شبکه شاد معرفی کرد و رعایت الزامات و مخاطب محوری را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به ساختار فضای مجازی و سلیقه و ذائقه دانش‌اموزان برای این بخش نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار