معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

کلیه مراحل نقل و انتقال فرهنگیان به شکل الکترونیک و غیرحضوری صورت می گیرد

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، استفاده حداکثری از ظرفیت های دولت الکترونیک را ضروری خواند و افزود: کلیه مراحل نقل و انتقال فرهنگیان به شکل الکترونیک و غیرحضوری انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کلیه مراحل نقل و انتقال فرهنگیان به شکل الکترونیک و غیرحضوری صورت می گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با اشاره به قرار گرفتن در آغاز فرایند مربوط به نقل و انتقال فرهنگیان اظهار کرد : بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان به مناطق آموزشی استان ارسال و در اختیار همکاران قرار گرفته است تا بتوانند در زمان های پیش بینی شده در بخشنامه اقدامات لازم را صورت دهند .

او در ادامه ضرورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع به همکاران ذینفع را ضروری دانست و افزود : کلیه مراحل نقل و انتقالات به صورت غیر حضوری و از طریق ثبت در سامانه نقل و انتقالات صورت می گیرد لذا باید توجه گردد که همکارانِ متقاضیِ انتقال با دقت نسبت به تکمیل مشخصات خود در سامانه اقدام نمایند .

بهارلو با تاکید بر اینکه طبق بخشنامه ارسالی نقل و انتقالات امسال فرهنگیان به شکل یک مرحله ای انجام می پذیرد ، تصریح کرد: همکاران متقاضی باید دقت فراوان را صورت داده تا در زمان مقرر اطلاعات خود را در سامانه ثبت نمایند و از آنجا که نقل و انتقالات به صورت پردازشی و از طریق سیستم صورت می پذیرد تغذیه اطلاعات صحیح در سایت بسیار ضروری است .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ثبت نام کلیه همکاران فرهنگی در سایت کارمندان دولت ،خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه دریافتی کلیه کارمندان دولت موظف به ثبت اطلاعات خود در سایت کارمندان دولت می باشند و در غیر اینصورت پرداخت حقوق آنها در ماههای آتی با مشکلاتی مواجه خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار