معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تکریم ارباب رجوع با در اختیار قرار دادن وسایل پیشگیری از انتشار ویروس و رعایت فاصله اجتماعی در ادارات آموزش و پرورش

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تکریم ارباب رجوع و رعایت فاصله اجتماعی را با در اختیار قرار دادن وسایل پیشگیری از انتشار ویروس، از اولویت های ادارات مناطق تابعه شهرستان های استان تهران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تکریم ارباب رجوع با در اختیار قرار دادن وسایل پیشگیری از انتشار ویروس و رعایت فاصله اجتماعی در ادارات آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این رابطه گفت: در جلسه ستاد کرونا که در استان تصویب شد، مقرر شد تا ماسک در اختیار همه ارباب رجوعان که به ادارات مناطق مراجعه می‌کنند قرار داده شود تا با رعایت همه موازین و مقررات بهداشتی بتوانیم به فعالیت‌هایمان بپردازیم.

اودر ادامه با تأکید بر اصل رعایت فاصله اجتماعی در ادارات اظهار کرد: نظافت و تمیز نگه داشتن محیط کار همکاران اداری برعهده خودشان است چرا که در غیر این صورت، ممکن است زمینه انتشار ویروس توسط دیگران بوجود آید، همچنین همه حضور و غیاب ها باید به صورت لیستی انجام شود تا تماس همکاران با اشیا و وسایل عمومی در ادارات به حداقل برسد.

حسن پور، دورکاری را برای همکارانی که بیماری زمینه‌ای یا ریز فاکتور دارند و در معرض خطر هستند را از دیگر مصوبات جلسات استادی عنوان کرد که این افراد باید فعالیت خود را طبق پروتکل ای که تعریف شده است به صورت غیر حضوری انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار