43 هزار فرهنگی شهرستانهای استان تهران آموزش مقابله با کرونا را از طریق آموزش‌های مجازی فراگرفته‌اند

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: با توجه به اهمیت سلامت معلمان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۴۳ هزار فرهنگی دوره آموزش ضمن خدمت مقابله با کرونا را گذراندند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
43 هزار فرهنگی شهرستانهای استان تهران آموزش مقابله با کرونا را از طریق آموزش‌های مجازی فراگرفته‌اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی به برگزاری برنامه های هفته سلامت در آموزش وپرورش که از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود، پرداخت و اظهار کرد: هفته سلامت در سال جاری با توجه به شرایط کنونی با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» بر گزار می شود، چرا که این هفته فرصتی مغتنم برای قدردانی از کادر درمانی و پزشکان و دست اندر کاران عرصه سلامت است.

او در ادامه با بیان اینکه سلامت از مولفه های مهم و اصلی به شمار می‌رود، افزود: مقوله سلامت با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور بیش از گذشته مورد تاکید و توجه قرار گرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: آموزش همسالان نقش موثری در افزایش سلامت دارد و بر همین اساس موضوع سلامت همسالان در بین دانش آموزان توسط سفیران سلامت مدارس مورد توجه و آموزش است.

او عنوان کرد: ۱۴۰ هزار سفیر سلامت در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران فعال هستند که تاکنون ۱۰۷ هزار نفر از آنها در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند.

حسن پور تاکید کرد: جشنواره سفیران سلامت در راستای مراقبت بیشتر و آموزش آن توسط مراقبین سلامت مدارس و دبیران تربیت بدنی و توسعه فعالیت در این حوزه برگزار شد.

او ادامه داد: دبیران تربیت بدنی باید شادی و نشاط را به خانه های دانش آموزان ببرند و بر همین اساس رقابتی سالم و مؤثر بین دبیران ورزش و مراقبین ایجاد شده است و هریک سعی در تولید آثاری با محتوایی جذاب تر، تخصصی تر و علمی تر کرده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تاکنون پنج هزار کلیپ در حوزه ورزش و سلامت توسط تیم کاری ما تهیه و به دبیرخانه جشنواره ها ارسال شده است.

این مسئول گفت: در اپلیکیشین و شبکه شاد هم بخش تربیت بدنی و سلامت سلامت دانش آموزان راه اندازی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار