پیام وزیر اطلاعات به مناسبت هفته سلامت

تهران (پانا)‌- سیّدمحمود علوی، وزیر اطلاعات با صدور پیامی فرارسیدن هفته سلامت را به مدافعان و حماسه‌سازان حوزه سلامت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام وزیر اطلاعات  به مناسبت هفته سلامت

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات، متن این پیام به شرح زیر است:

«وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر نمکی

فرا رسیدن هفته سلامت، فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات بی‌وقفه جناب عالی و مدافعان سلامت اعلام دارم.

حضور فداکارانه جامعه پزشکی، پرستاران و تلاشگران کادر درمان، در مواجهه با ویروس منحوس کرونا، بار دیگر یاد حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس را زنده نمود و این پیام را به جهانیان داد که ملت مقاوم ما با توکل به خداوند متعال و تحت زعامت خردمندانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در تمامی صحنه‌ها، آماده حفظ و حراست از جامعه اسلامی خود است،که البته نعمت امنیت و سلامتی در صدر آن قرار دارد.

وزارت اطلاعات، همکاری صمیمانه و حمایت بی‌دریغ از سنگربانان عرصه سلامت را به ویژه در این برهه حساس بر خود فرض دانسته و بر این ادای تکلیف الهی، افتخار می‌کند.

اینجانب به روان پاک شهیدان مدافع سلامت که با ایثار و از جان گذشتگی روزنه‌های امید را به روی مردم گشودند، درود می‌فرستم و از درگاه خالق رئوف برای خانواده‌های معظم شهدا و سایر بازماندگان، شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار