قدردانی مدیر منطقه 4 از دبیری که در بیمارستان آموزش می دهد

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در پیامی از دبیر زبان انگلیسی دبیرستان ولایت که اتاق بیمارستان کلاس درس مجازی او شده است، قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیر منطقه 4  از دبیری که در بیمارستان آموزش می دهد

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4 با توجه به تعطیلی مدارس و آموزش از راه دور دانش آموزان، به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همواره بسیاری از معلمان زحمتکش، در جهت تداوم یادگیری دانش آموزانشان نهایت تلاش خود را می کنند.

"جعفری" دبیر زبان انگلیسی دبیرستان ولایت که تدریس به دانش‌آموزان را فراموش نکرده و اتاق بیمارستان کلاس درس مجازی او شده است، در همین راستا مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 طی پیامی از کار ارزشمند این معلم قدردانی کرد. او در این پیام عنوان کرد:

به نام خداوند لوح و قلم

همکار فرهیخته و خواهر عزیز سرکار خانم جعفری
سلام علیکم
تصویر تدریس شما بر روی تخت بیمارستان تنها یک تصویر عادی نیست؛ بلکه روایت عشقی حقیقی است که معنای ایثار را برایمان یادآوری می کند. عشقی که دائم در گوش دل و جان برایتان زمزمه کرده که تو تنها متعلق به خودت نیستی و جان ها در انتظار یادگیری اند پس به گذشتن احتیاج هست.
معلمان به اندازه کافی گذشتن را از بَر هستند گذشتن از امکانات و ابزار آموزشی گذشتن از حقوق و مزایا و رفاه نسبی، اما این بار این بار شما بانوی بزرگوار با آموزش آنلاین زبان انگلیسی در این شرایط ثابت کرده اید که گذشتن از خود را نیز به خوبی آموخته اید و دغدغه آموزش از سلامتی تان برای شما مهم‌تر است و این بزرگترین درس برای دانش آموزانمان است و در نوع خودش ستودنی است. با تشکر از ایثار و فداکاری شما.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار