تولید بیش از یکصد هزار ماسک و بسته مواد ضدعفونی کننده در مراکز یادگیری محلی سواد آموزی فارس

شیراز (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد با تشکیل کارگاه‌های تهیه و تولید ماسک در مراکز یادگیری محلی سواد آموزی در سطح استان، تاکنون بیش از یک صدهزار ماسک و 6 هزار بسته مواد ضد عفونی کننده توسط آموزش دهندگان و سوادآموزان در مراکز یادگیری محلی استان تولید و توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید بیش از یکصد هزار ماسک و بسته مواد ضدعفونی کننده در مراکز یادگیری محلی سواد آموزی فارس

بهزاد نوروزی چگینی با اشاره به حضور فعال و مؤثر آموزش‌دهندگان و سوادآموزان فارس، در مقابله با ویروس کرونا، گفت: مقابله با ویروس کرونا و مساعدت و حمایت از مردم برای مصون ماندن از آن و حفظ جان آنها یک وظیفه و تکلیف همگانی است و در کشور ما با توجه به سابقه دیرینه دینی،فرهنگی و تاریخی، همکاری و تعاون و کمک به هم‌نوع همواره ارزش و اهمیت دوچندان داشته و دارد.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس افزود: شأن مراکز یادگیری محلی شأن تلفیق دانش و مهارت است و بر همین اساس مراکز یادگیری محلی سواد آموزی فارس نیز با هدف کمک به مردم و سوادآموزان، اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های تهیه و تولید ماسک نمود تا آموزش‌دهندگان و سوادآموزان داوطلب بتوانند در این جهاد عمومی شرکت کنند.
او گفت: در قالب این کارگاه‌ها هم‌اکنون بیش از یک هزار و 500 آموزش‌دهنده و بیش از 2 هزار سوادآموز استان فارس، با رعایت اصول و پروتکل‌های وزارت بهداشت به تولید ماسک مشغول هستند و تاکنون بیش از یکصد هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید و توزیع شده است.
نوروزی تهیه بیش از 6 هزار بسته مواد ضدعفونی کننده توسط آموزش‌دهندگان و توزیع آنها بین مردم را یکی دیگر از اقدامات مهم برشمرد و افزود: علاوه بر این کار، آموزش‌دهندگان، مراکز یادگیری محلی را هم به طور مستمر ضدعفونی می کنند که این مسأله نقش مهمی در عدم ابتلای سوادآموزان و سایر اقشار مردم به بیماری کرونا دارد.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از دیگر اقدامات مهم انجام شده توسط مجموعه سوادآموزی استان در راستای مبارزه با ویروس کرونا را تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی برای استفاده همکاران، تهیه بروشورهای آموزشی نحوه مقابله با بیماری کرونا به زبان ساده و توزیع آن بین سوادآموزان و خانواده‌های آن‌ها، ارسال پیامک‌های آموزشی و فایل‌های صوتی خودمراقبتی در ارتباط با بیماری کرونا، انجام فعالیت‌های فرهنگی مانند نقاشی،انشانویسی، و ...با موضوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار