آمادگی سازمان دانش آموزی قزوین برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از آمادگی سازمان دانش آموزی قزوین برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی سازمان دانش آموزی قزوین برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه

جبار حسنعلی پور در گفتگو با پانا، با اشاره به رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: تدبیر داهیانه و به موقع حضرت آقا در خصوص رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه یک حرکتی جهادی در آستانه ماه مبارک رمضان و در بحران بیماری کرونا به حساب می آید که سازمان دانش آموزان استان قزوین از همان ابتدا به عنوان یک مجموعه تشکیلاتی به سخنان حضرت آقا لبیک گفته و پای کار ایستاده است.

وی افزود: ما در سازمان دانش آموزی با دو تشکیلات پیشتازان پسر و دختر با چند هزار دانش آموز سازمان یافته و شوراهای دانش آموزی مشارکت جدی در سیل مهربانی داشتیم به طوری که چیزی حدود 300 میلیون تومان به صورت نقدی و معادل 300 میلیون تومان هدایای غیرنقدی برای این امر جمع آوری شد. امروز نیز این آمادگی را داریم تا با بسیج تشکل های خود در رزمایش کمک مومنانه حضوری مثمرثمر در مدارس استان داشته باشیم و با ایجاد یک شور و موج در بین دانش آموزان، کمک های حداکثری را در این بخش جذب کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین با اشاره به آمادگی این سازمان در مشارکت در رزمایش کمک مومنانه، گفت: سازمان دانش آموزی به جهت ساختار تشکیلاتی که دارد، از بازوان اجرایی خوبی در مدارس و در بین دانش آموزان برخوردار است و امیدواریم که این بار نیز با بهره گیری از این ظرفیت ها بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مومنانه تحقق ببخشیم.

حسنعلی پور عنوان کرد: اما سازمان دانش آموزی در کنار این تشکل ها، یک مجموعه رسانه ای را در قالب خبرگزاری پانا در اختیار دارد که در سطح کشوری ایفای نقش می کند و ما می توانیم در راستای ترغیب عمومی مردم به ویژه دانش آموزان و اولیای آنها از این رسانه استفاده کنیم و گزارشات و برنامه های رزمایش را از طریق این خبرگزاری پوشش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار