رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

شبهات در خصوص فلسطین پاسخ داده شود

ورامین(پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت قدس از ارزش های محوری انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شبهات در خصوص فلسطین پاسخ داده شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر چهارشنبه ۳ اردیبهشت در جلسه ستاد روز قدس و ایام الله های چهاردهم و پانزدهم خرداد شهرستان ورامین که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: روز جهانی قدس یکی از ابتکارات ارزشمند و تاریخی امام راحل است.

او در ادامه افزود: روز قدس، روز فریاد خواهی ملت‌های مسلمان بر علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است و این پیام را به همه جهان می‌رساند که آرمان آزادسازی قدس شریف یک آرمان جهانی است.

او اظهار کرد: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسرائیل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: دشمن می کوشد تا آرمان فلسطین و قدس شریف به فراموشی سپرده شود و در این میان باید با تبین مسئله قدس به عنوان مسئله اول جهان اسلام توطئه‌های دشمن نقش بر آب کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص قیام ۱۵ خرداد شهرستان ورامین متذکر شد: امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مراجع تقلید از مردم شهرستان ورامین تجلیل کردند، این مدال افتخار برای دیار ۱۵ خرداد است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: روز ۱۵ خرداد، روز تجدید میثاق مردم ورامین با رهبری و ولایت است، بعد از پنجاه و هفت سال فرهنگ ولایتمداری در دشت ورامین هنوز با اقتدار جریان دارد.

او خاطر نشان کرد: امروزه مردم قهرمان ورامین، همچون پدرانشان اگر رهبری اجازه بدهد، دوباره به میدان می آیند و از کسی هم ترسی ندارد و از ولایت و انقلاب دفاع خواهند کرد ، مردم دیار ۱۵ خرداد نگذاشته اند که دشمنان در این عصر کنونی روحیه جهادی جوانان و مردم انقلابی این دیار را بگیرد.

حجت الاسلام محمودی خود خاطر نشان کرد: قدس از ارزش های محوری انقلاب اسلامی است ، شبهات در خصوص فلسطین پاسخ داده شود و باید بدانیم که ۱۵ خرداد از برنامه محوری انقلاب است.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار