بخشنامه نقل و انتقالات سال 1399 شهر تهران

تهران (پانا) - ارسال پرونده کامل منتقلین حداکثر 45 روز بعد از صدور حکم انتقال و برگ شماری آن توسط مبدأ به مقصد الزامی است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بخشنامه نقل و انتقالات سال 1399 شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، به منظور ایجاد توازن و رفع کمبود نیروی انسانی شاغل در واحد های آموزشی، افزایش بهره وری کارکنان و استفاده بهینه از سرمایه نیروی انسانی و تسریع و تسهیل امور مربوط به انتقال کارکنان، بدینوسیله دستورالعمل نقل و انتقال نیروهای آزمایشی ، رسمی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی 1400 - 1399 جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد.

نقل و انتقال بین استانی :

1-فرایند نقل و انتقال بین استانی بر اساس شیوه نامه 710/3 -99/01/20 وزارت متبوع ( تصویر ضمیمه )، به صورت پردازشی (سیستمی)، مطابق جدول زمانبندی پیوست و از طریق سامانه profil.medu.ir انجام خواهد شد.

2 - امور اداری و تشکیلات مناطق، با هماهنگی کمیته ساماندهی و همکاری دوره های تحصیلی آن مدیریت ، جداول اعلام نیاز و عدم نیاز خود را جهت بررسی و تایید نهایی گروه طرح و برنامه این اداره کل تکمیل و در سایت مذکور ثبت و ارائه نماید.

نقل و انتقال درون استانی:

1- نقل و انتقال همکاران محترم فرهنگی بین مناطق 19 گانه شهر تهران به صورت رایانه ای و از طریق سامانه profile.medu.ir و صرفاً به صورت دائم انجام خواهد شد.

2- انتقال (خروجی ) از مناطق مبدأ به تناسب تعداد نیروی انسانی ورودی (اعم از انتقالات ، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان ، شهید رجایی و استخدام ماده 28) و استمرار خدمت بازنشستگان ، با لحاظ شاخص امتیاز کسب شده از فرم امتیازبندی ضمیمه (بخشنامه 710/3-99/1/20) و بر اساس رعایت عدم نیاز در مبدا و نیاز در مقصد انجام خواهد شد.

3- مناطق مبداء بعد از اعلام نتیجه قطعی رایانه ای نسبت به صدور حکم انتقال قطعی با پرداخت حقوق توسط مقصد از تاریخ 99/07/01 و ارسال مدارک مربوطه اقدام نمایند.

تبصره: ارسال پرونده کامل منتقلین حداکثر 45 روز بعد از صدور حکم انتقال و برگ شماری آن توسط مبدأ به مقصد الزامی است.

4- انتقال و جابجایی کارکنان مدارس استثنایی پس از ثبت تقاضا در سامانه، با اخذ نظر اداره استثنایی و تایید نهایی اداره کل انجام می پذیرد.

5- عدم مراجعه افراد پس از اعلام نتیجه انتقالات به منطقه مقصد غیبت تلقی و با آنان برابر مقررات رفتار خواهد شد. بنابراین منطقه مبدا حق بکارگیری مجدد این نیروها را نداشته و مناطق مقصد مکلفند موضوع را سریعاً به هیات رسیدگی به تخلفات اداری و اداره امور اداری و تشکیلات این اداره کل منعکس نمایند .

تبصره: در شرایط اجتناب ناپذیر و ضروری، قبل از شروع سال تحصیلی، موضوع انصراف از انتقال، پس از موافقت مقصد و طرح در کمیته نقل و انتقالات این اداره کل قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

6- جهت اجرای مطلوب امر انتقال ، امور اداری و تشکیلات منطقه با هماهنگی کمیته ساماندهی و همکاری دوره های تحصیلی آن مدیریت، با نهایت دقت نسبت به تکمیل جداول اعلام نیاز و عدم نیاز خود در سایت مذکور اقدام نماید.

بدیهی است ملاک انتقال همکاران بر اساس جداول تکمیل شده و حسب ضرایب اشتغال نیروی انسانی و شدت نیاز انجام خواهد شد.

وظایف متقاضیان:

1 - ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی بر اساس راهنمای تعبیه شده در سامانه پروفایل کارکنان به نشانیprofile.medu.ir

2- تحویل مدارک و مستندات به امور اداری آموزش و پرورش محل خدمت بر اساس جدول زمانبندی

تذکر: عدم ارایه مدارک توسط متقاضی در موعد مقرر ، به منزله انصراف از انتقال تلقی می گردد.

مدیران مناطق با اهتمام و بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات و توانایی مسئولین ذیربط ، ضمن اطلاع رسانی شایسته، بر حسن اجرای دقیق این شیوه نامه نظارت نموده و تمهیدات لازم را به نحوی فراهم نمایند که با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مانع از مراجعه حضوری متقاضیان به این اداره کل گردد.

متذکر می گردد مناطق از هر گونه مکاتبه خارج از سامانه مربوطه با این اداره کل خودداری نمایند.

توجه:

-فرایند نقل و انتقال درون و برون استانی به صورت پردازشی و سیستمی انجام می شود لذا ضرورت دارد در تکمیل جداول نیاز و عدم نیاز، دقت کافی بعمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار