سرمربی ایرانی رقیب شماره یک کالدرون شد

تهران (پانا) - سرمربی ایرانی‌الاصل هم به جمع نامزدهایی پیوست که فدراسیون فوتبال امارات در نظر دارد برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران کشور استخدام کند.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی ایرانی رقیب شماره یک کالدرون شد

به تعویق افتادن دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آسیا در 4 هفته پایانی دور اول مرحله گروهی که قرار بود در ماه‌های فروردین و خرداد برگزار شود، باعث شد تا فدراسیون فوتبال امارات در اقدامی عجیب قرارداد سرمربی 57 ساله صربستانی خود را فسخ کند و ایوان یووانوویچ در حالی به پایان کار در تیم ملی این کشور برسد که حتی برای یک بازی هم روی نیمکت حضور نداشت و قراردادش بدون بازی و تمرین فسخ شد.

پس از فسخ قرارداد، رسانه‌های عربی از مذاکرات فدراسیون فوتبال این کشور برای تعیین جانشین سرمربی صربستانی خبر دادند که مهم‌ترین گزینه مطرح شده در این مسیر گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس بود اما طی ساعات گذشته یک گزینه جدی دیگر برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال امارات مطرح شد.

بنا بر گزارشی که روزنامه امارات الیوم منتشر کرده است، مهدی علی سرمربی 54 ساله اماراتی که اصالتی ایرانی دارد یکی دیگر از گزینه‌های جدی هدایت تیم ملی فوتبال امارات است که فدراسیون فوتبال این کشور مذاکراتی را با او برای بازگشت به تیم ملی انجام داده و احتمال دارد او در رقابت با گابریل کالدرون پیروز شود.

مهدی علی را در فوتبال امارات به عنوان کاشف نسل طلایی فوتبال این کشور می‌شناسند که هنوز هم در تیم ملی حضور دارند. این سرمربی 54 ساله که مربیگری را از حضور در تیم ملی فوتبال نوجوانان امارات در سال 2003 آغاز کرد، در تمامی رده‌های سنی فوتبال این کشور به صورت پلکانی و متوالی حضور داشت و بزرگ‌ترین عنوان آسیایی فوتبال امارات در حضور او بدست آمد که تیم ملی فوتبال این کشور در سال 2015 در جام ملت‌ها آسیا برای اولین بار در تاریخ به مدال برنز رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار