افشار: با پویش قرآنی به استقبال ماه مبارک رمضان می رویم

تهران (پانا)- محمد افشار، کارشناس قرآن و اقامه نماز منطقه ۱۳ در گفتگو با پانا در مورد تولید محتوا و فعالیت های مدارس در فضای مجازی، جهت استقبال از ماه مبارک رمضان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
افشار: با پویش قرآنی به استقبال ماه مبارک رمضان می رویم

محمد افشار در گفتگو با پانا گفت: در راستای پیگیری فعالیت های حوزه ی پرورشی و تربیت بدنی در شرایط کنونی و رویکرد همگان به بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی، کارشناسی قرآن و نماز منطقه 13 نیز با بهره گیری از این ظرفیت، اقدام به راه اندازی فضای تولید محتوا و تبادل نظر با مدارس منطقه نموده و محتوای قرآن و نماز مورد نیاز دانش آموزان در شبکه ی آموزش از طریق این فضا تبادل می گردد.
وی افزود: در کنار پیگیری فعالیت های جاری؛ و در استقبال از ماه مبارک رمضان، پویش قرآنی صبح درخشان برگزار می گردد. در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه انس با قرآن و با هدف بهره مندی از برکات قرائت قرآن کریم و کلام الهی، برنامه قرائت روزانه بخشی از اجزای قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در ابتدای ساعت کاری ادارات و مدارس اجرا می گردد.
وی تصریح کرد: فایل صوتی بخش مورد نظر هر روز در این گروه و کانال ایتای معاونت بارگزاری می شود. همه به همراه هم آیات مورد نظر را قرائت نموده و مابقی جزء مورد نظر در طول ساعات روز در محل کار یا منزل قرائت و تکمیل می گردد‌.
افشار اظهار کرد: در ادامه ی فعالیت های مجازی توسط منطقه، معاونین پرورشی مدارس نیز در کانال مدرسه از این فرصت استفاده نموده و مسابقات قرآنی و فرهنگی، ویژه ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار می نمایند.
این‌ مسابقات با موضوع نقاشی، نویسندگی، کتابخوانی و مسابقه ی دانستنی های قرآنی است. همچنین اجرای قرائت دعای هر روز ماه مبارک رمضان توسط یکی از دانش آموزان به صورت مجازی نیز جزء این فعالیتها است.
افشار در پایان گفت: امید است در این ماه شریف، از برکات رمضان الکریم بهره برده و مورد عنایت خاصه حضرت حق قرار گیریم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار