استاندار بوشهر :

روحیه همدلی و جهادی مردم ایران یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس است

بوشهر(پانا)_ شهدا و ارزش های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ روحیه همدلی، جهاد و ایثار و از خودگذشتگی را به مردم ایران ارزانی داشته است و همواره باید قدردان شهدا باشیم .

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
روحیه همدلی و جهادی مردم ایران یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین تجلیل از دست اندرکاران کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر با قدردانی از عوامل اجرایی این رویداد مهم فرهنگی در استان بوشهر و تبریک سالروز تاسیس سپاه گفت : سپاه در روزهای آغازین انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز همواره نقش آفرین بوده و امروز هم شاهد جلوه ای از روحیه ایثار و از خودگذشتگی برگرفته از روحیه دوران دفاع مقدس هستیم.
وی افزود: دفاع مقدس یک گنجینه بود و امروز گوشه ای از آثار آن را در جامعه اسلامی شاهد هستیم، امروز که جامعه ما با یک بیماری عالم گیر مواجه شده و کشورهای پیشرفته در تامین نیازمندی های خود با مشکل مواجه هستند اما در ایران اسلامی با وجود روحیه ای ایثار و از خود گذشتگی که وجود دارد، مردم و گروه های جهادی و مسئولان در کنار هم قرار گرفتند و بسیاری از نیازمندی ها برای مقابله با این بیماری مرتفع شد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: شهدا و ارزش های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ روحیه همدلی، جهاد و ایثار و از خودگذشتگی را به مردم ایران ارزانی داشته است و همواره باید قدردان شهدا باشیم.
گراوند با قدردانی از حضور فرمانده کل سپاه در کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر افزود: با لطف خدا، همت اقشار مختلف مردمی اعم از خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران و مجموعه مدیریتی استان، شاهد برگزاری باشکوه کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر بودیم.
وی با قدردانی از خانواده معظم شهدای استان که حضوری پرشور در کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر داشتند، گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب هم در جمع اعضا کنگره و اظهارات ایشان در مورد بوشهر برای همیشه در اذهان مردم باقی می ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار