پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت هفته سلامت

بوشهر(پانا)_رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با صدور پیامی فرار رسیدن هفته سلامت را به مدافعان سلامت استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت هفته سلامت

به گزارش پانا ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

همه‌ساله با آغاز اردیبهشت‌ماه، هفته سلامت نیز با شعار و اهداف مختلفی گرامی داشته می‌شود که بیانگر اهمیت مفهوم سلامت در نظام جمهوری اسلامی است که باید به‌عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی موردتوجه قرار گیرد.
سلامت نه‌تنها زیربنای اصلی توسعه پایدار و ضرورتی برای رشد اقتصادی و اجتماعی، بلکه نعمتی ارزشمند است که از جانب پروردگار به انسان‌ها ارزانی داشته شده و حفاظت از آن بر همگان واجب شده است، از طرفی اجر و پاداش الهی به کسانی وعده داده‌شده است که درراه حفظ و ارتقاء سلامت جامعه همت می‌نمایند.
شیوع جهانی ویروس جدید کرونا در چند ماه گذشته موجب شد تا نگاه تمام دنیا به مقوله بهداشت، درمان و تعریفی که تاکنون از سلامت و روابط انسانی پیرامون سلامت شده است دچار تحول بزرگی شود، همین دلیل موجب شد تا اهداف و برنامه‌های رایج هفته سلامت نیز تحت تأثیر تحسین اقدامات ایثارگرانه و بی‌نظیر مدافعان سلامت کشورمان در خط مقدم مبارزه با کووید ۱۹ قرار گیرد.
بدون تردید نام‌گذاری هفته سلامت ۹۹ با عنوان حمایت همگانی از مدافعان سلامت انتخابی شایسته به‌منظور قدردانی و ارج نهادن به ایثار مدافعان سلامت است که با تقدیم جان خود برای حفظ سلامت جامعه یادآور دوران دفاع مقدس شده‌اند.
این‌جانب ضمن عرض خدا قوت به مدافعان سلامت استان بوشهر، هفته سلامت را به‌تمامی تلاشگران حوزه سلامت استان تبریک عرض نموده و ضمن درخواست از مردم برای ادامه پشتیبانی‌های خود از مدافعان سلامت، از حمایت‌های ماندگار همه اقشار مختلف جامعه از فرزندان خود در خط مقدم مبارزه با کرونا قدردانی می‌نمایم.
از خداوند متعال، پیروزی، سلامتی و موفقیت روزافزون همه کارکنان حوزه سلامت کشور را خواستارم.

دکتر سعید کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر هفته سلامت 1399

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار