معاون آموزش ابتدایی در تماس تلفنی با معلم فداکار هرمزگانی:

دستاورد آموزش و پرورش در ایثار معلمان وجود دارد

تهران (پانا)‌- معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی با معلم فداکار هرمزگانی تاکید کرد آنچه آموزش و پرورش به عنوان دستاورد لازم است به آن برسد، در ایثار و فداکاری معلمان وجود دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دستاورد آموزش و پرورش در ایثار معلمان وجود دارد

به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگوی تلفنی با معلم فداکار هرمزگانی ضمن ابراز همدردی بخاطر فقدان فرزند این معلم دلسوز از وی دلجویی کرد و گفت: پشتوانه اصلی نظام تعلیم و تربیت و آنچه که آموزش و پرورش به عنوان دستاورد لازم است به آن برسد، چکیده‌اش در ایثار و فداکاری معلمانی چون شما وجود دارد و من به نمایندگی از تمام دانش‌آموزان و معلمان دبستان‌های ایران از شما مادر داغدار و معلم وظیفه شناس تشکر و قدردانی می‌‌کنم.

نجفی، که امسال بیست و یکمین سال خدمت خود را در آموزش و پرورش تجربه می‌کند در این گفت‌وگو گفت: من به شغلم عشق دارم و همه بچه‌های ایران را مانند فرزند خودم می‌دانم و احساس می‌کنم در مقابل شهدای عزیزی که جان خودشان را برای امنیت کشور فدا کرده‌اند مسئول هستم، من کاری جز انجام وظیفه انجام ندادم.

آموزگار سوگوار هرمزگانی در پایان این گفت‌وگوی تلفنی بیان کرد: اگر معلم با عشق کار کند از تدریس خودش لذت می‌برد به طور کل هرکاری اگر با عشق و علاقه انجام شود تاثیرگذار است منتها اگر کسی صرفا برای تامین معاش شغل معلمی را انتخاب کند در کارش موفق نمی‌شود.

سودابه نجفی آموزگار پایه چهارم ابتدایی دبستان شاهد ناحیه یک بندرعباس در حالیکه تنها ساعاتی از مرگ پسر 16 ساله‌اش می‌گذشت، در روز خاکسپاری فرزندش نیز تدریس مجازی خود را رها نکرد تا عملا به دانش‌آموزان کلاسش از خودگذشتگی و ایثار را درس دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار