فرماندار اسلامشهر: مدیران محله های اسلامی حلقه میانی دولت و مردم هستند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر با اشاره به مشخص شدن دوازده مدیر محله اسلامی در شهرستان گفت: مدیران محله های اسلامی حلقه میانی دولت و مردم هستند و می توانند بخشی از مشکلات مردم در محلات را به مسئولان منتقل کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: مدیران محله های اسلامی حلقه میانی دولت و مردم هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: نخستین درخواست ما از مدیران محله های اسلامی شناسایی معضلات مختلف محلات در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آنهاست.

او تصریح کرد: مدیران محله های اسلامی می توانند ما را در شناسایی مستمندان واقعی و افراد نیازمندی که بنا به دلایل مختلف تحت پوشش سازمانهای حمایتی نیستند نیز یاری دهند.

مرسلپور با اشاره به اهمیت شناسایی افرادی که استعداد ارتکاب جرائم مختلف را دارند ادامه داد: جذب این افراد و حمایت مادی و معنوی از آنان توسط مدیران محلات اسلامی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی در محله های مختلف موثر باشد.

او با بیان اینکه خدمات مختلف در تمامی مناطق بخوبی توزیع نشده افزود: شناسایی کمبودها و کاستی های مناطق مختلف شهری و روستایی و انتقال آنها به مسئولان ذیربط توسط مدیران محله های اسلامی نیز می تواند به توسعه همگون و همه جانبه شهرستان کمک کند.

فرماندار اسلامشهر اجرای طرح محله های اسلامی توسط سپاه پاسداران را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: پیش از این معرفی از این طرح انجام نشده بود اما با توضیحات فرمانده سپاه اسلامشهر و معرفی کامل این طرح، مدیران شهرستان نیز همکاری لازم را با اجرای مطلوب آن خواهند داشت.

در این نشست علیرضا جعفری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و سرهنگ ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار