آموزش و پرورش قرچک رتبه اول عضویت در سامانه شاد جنوب شرق استان تهران را کسب نمود

قرچک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: با توجه به اعلام رسمی توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، آموزش و پرورش قرچک قرچک تا تاریخ سی و یکم فروردین ماه 99 رتبه اول عضویت در سامانه شاد در جنوب شرق استان تهران را کسب کرده است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش قرچک رتبه اول عضویت در سامانه شاد  جنوب شرق استان تهران را کسب نمود

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش قرچک در خصوص فعالیت و آغاز به کار سامانه شاد گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه شاد مدیران مدارس و خانواده‌ها در حال ثبت عضویت دانش آموزان در سامانه شاد هستند.

او افزود: معاونتهای آموزشی و مقطع تحصیلی و فناوری نیز در حال پیگیری نواقص می باشد تا هر چه سریعتر موانع سامانه شاد رفع شود و در عضویت تسهیل حاصل گردد..

او بیان کرد: با توجه به جابه جایی های صورت گرفته از پیام رسان های داخلی به سامانه شاد آموزش در فضای مجازی ادامه دارد تا همه دانش آموزان در سامانه شاد عضو شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان قرچک با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در حوزه فنی حرفه ای و کاردانش رتبه اول و دوم سامانه شاد در استان را دارد.

او تصریح کرد: در مقطع متوسطه اول دوم و ابتدایی نیز در بین مناطق ۲۱گانه استان تهران در ردیف ده منطقه برتر در ثبت اعضاء در سامانه شاد می باشد .

بختیاری خاطر نشان کرد: در مجموع شهرستان قرچک در عضویت سامانه شاد رتبه اول در جنوب شرق استان تهران را دارد و تلاش می کنیم تا همه دانش آموزان هر چه سریعتر در سامانه شاد عضو شوند تا روند آموزش مجازی ادامه داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش قرچک تأکید کرد: سامانه شاد مشکلات جزئی دارد که با پیگیری های صورت گرفته توسط واحد فناوری وزارت متبوع هرچه سریعتر رفع خواهد شد تا دانش آموزان بتوانند به سهولت عضو سامانه شاد شوند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار