تقدیر معاون استاندار تهران از اقدامات صورت‌گرفته در اسلامشهر جهت مقابله با ویروس کرونا

اسلامشهر (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ضمن حضور در فرمانداری اسلامشهر در نشستی مشترک با فرماندار از مجموعه اقدامات صورت گرفته جهت مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اسلامشهر تقدیر بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر معاون استاندار تهران از اقدامات صورت‌گرفته در اسلامشهر جهت مقابله با ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهردر این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر سخنانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان در دو ماه گذشته اظهار کرد: بحمدا... با مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم بویژه اصناف، تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و پرستاری و خدمات بهداشتی، درمانی نهادهای دولتی شیب ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان نزولی شده است.

او در ادامه وبه آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند نیز اشاره کرد و افزود: ان شاءالله با اجرای کامل این طرح و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی توسط مردم همچنان شاهد روند نزولی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در اسلامشهر باشیم.

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ضمن بازدید سرزده از بخشداری احمدآباد مستوفی، با احسان بهرامی نژاد بخشدار این بخش و کارکنان بخشداری نیزدیدار کرد و در جریان روند فعالیت های صورت گرفته در مواجهه با ویروس کرونا در سطح بخش قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار