ایمان خطیب زاده:

هنرمندان ایرانی در همدل کردن مردم در مواجهه با ویروس کرونا عملکرد قابل قبولی داشتند

تهران (پانا) - ایمان خطیب زاده مشاور مدیریت شبکه های اجتماعی معتقد است، هنرمندان ایرانی با توجه به امکاناتی که داشتند، در مجموع عملکرد قابل قبولی در مواجهه با بحران کرونا و همدل کردن مردم با یکدیگر داشتند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان ایرانی در همدل کردن مردم در مواجهه با ویروس کرونا عملکرد قابل قبولی داشتند

ایمان خطیب‌زاده، مشاور بسیاری از چهره‌های سرشناس در مدیریت شبکه‌های اجتماعی، ارزیابی خود را از بروز سیاستمداران، هنرمندان و چهره‌ها در مواجهه با بحران کرونا،گفت: هنرمندان ایرانی با توجه به امکانات موجود در ایران در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتند و خیلی از آن‌ها توانستند ارتباط و همدلی خیلی خوبی با اقشار مختلف مردم داشته باشند. از میان این اسامی می‌توان از اشکان خطیبی که کمپین باهاتم را راه‌اندازی کرد نام‌برد.

وی در ادامه اظهار کرد: این کمپین هنرمندان را همراه هم کرد تا از اقشار کم‌درآمد در مواجهه با بحران کرونا، حمایت کنند. پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، احسان علیخانی، رضا رشیدپور و... هم عملکرد خیلی خوبی داشتند که با توجه به بضاعت ایران، فراتر از تصور بود اما اگر بخواهیم این هنرمندان را با هنرمندان خارجی مقایسه کنیم، شاید تفاوت عملکرد خیلی زیاد باشد که این هم به تفاوت امکانات هنرمندان ایرانی و جهانی برمی‌گردد. مثلا کریستین رونالدو، دو هتلش را به بیماران درگیر کرونا اهدا می‌کند اما هنرمندان ایرانی چنین امکاناتی ندارند.

خطیب‌زاده که فعال حوزه‌ دیجیتال‌مارکتینگ ، عملکرد سیاستمداران ایرانی را در شبکه‌های اجتماعی در هنگام این بحران بسیار بسیار ضعیف قلمداد می‌کند و می‌گوید: سیاستمداران، نه در حوزه اطلاع‌رسانی و نه در حوزه کمک‌رسانی متأسفانه نتوانستند برگ برنده‌ای رو کنند. تنها شخصی که از بین سیاستمداران در اطلاع‌رسانی موفق عمل‌کردند و با مردم همراه شدند آقای آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات بودند. امیدوارم هیئت دولت در مواجهه با بحران‌های ملی-جهانی بتوانند در شبکه‌های اجتماعی عملکرد بهتری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار