مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک :

بازنشستگان فرهنگی مظهر اخلاق و ادب در جامعه هستند

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: تکریم مقام معلمان پیشکسوت سرلوحه کاری بنده و همکارانم است چرا که پیشکسوتان فرهنگی کانون تجربه و مظهر ادب و اخلاق هستند .

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگان فرهنگی مظهر اخلاق و ادب در جامعه هستند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش قرچک در جلسه صیانت از حقوق شهروندی در خصوص تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شهروندان به خصوص بازنشستگان از اولویت برنامه کاری بنده و همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک است.

اوافزود: تکریم ارباب رجوع توجه به سن و سال، یا همکار فرهنگی و غیر همکار ندارد پاسخگویی باید به گونه‌ای باشد تا رضایت مندی شهروند حاصل شود .

بختیاری تاکید کرد: در پاسخگویی به پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی که معماران جامعه بودن باید اهتمام ویژه داشته باشیم چرا که عمرخود را صرفآموزش و تعلیم و تربیت جامعه امروز نموده اند.

او بیان کرد: تکریم شایسته و مطلوب امروز بازنشستگان در ادارات امید، نشاط و شادابی را به کارکنان در ادارات می بخشد چراکه بازنشستگان آیینه فردا کارمندان در نهادها و ادارات می باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: بنده و همکارانم شاگردان معلمان دیروز و پیشکسوتان امروز هستیم چرا که پیشکسوتان سی سال از عمر خود را صرف خدمات رسانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

بختیاری تصریح کرد: مدیریت آموزش و پرورش قرچک در نظر دارد تا با همکاری اعضای محترم کانون نسبت به فضایی که در اختیار کانون بازنشستگان در بخشی از محوطه اداری قرار داده شده است اقدام نمایید.

او گفت: تکریم از مقام معلم و پیشکسوت سرلوحه کاری همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک است، بازنشستگان فرهنگی کانون تجربه و مظهر ادب و اخلاق در جامعه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار