نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان:

لغو محدودیت تردد بین استانی اقدامی خطرناک است

رشت (پانا) - نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان اعلام کرد لغو محدودیت تردد بین استانی به‌علت افزایش سفرهای بین شهری خطرناک و فاجعه‌بار است و امکان شروع پیک مجدد کرونا را به‌دنبال دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
لغو محدودیت تردد بین استانی اقدامی خطرناک است

به گزارش تسنیم، محمد حسین قربانی گفت: لغو و برداشته شدن محدودیت تردد بین استانی را در ایام تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها فاجعه‌بار خواند و اظهار کرد: این دست از اقدامات امکان دارد شروع پیک مجدد کرونا را به‌ویژه در استان‌های پرخطری مانند گیلان به‌‌دنبال داشته باشد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان برداشته شدن محدودیت تردد بین استانی را در شرایط فعلی خطرناک اعلام کرد و گفت: گیلان از جمله استان‌های محوری شیوع ویروس کرونا در کشور و کانون بحران محسوب می‌شود و اگر اقدامات لازم به خوبی انجام نشود شروع پیک دوم کرونا در آن دور از انتظار نیست.

قربانی با تأکید بر اینکه در شرایط حساس فعلی عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پیک مجدد این بیماری را به همراه دارد تصریح کرد: شروع کسب و کارها و اصناف کم‌خطر همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله اقداماتی است که در راستای پیشگیری از شیوع ویروی کرونا نسبت به انجام آن اقدام شد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه پروتکل‌های مبارزه با کرونا ویژه اصناف پرخطر هم تهیه و ابلاغ می‌شود ابراز کرد: ما نیز قبول داریم که شیوع این بیماری اثرات مخرب و تبعات سختی برای کسب و کارها داشته و امیدواریم با رعایت پیوست سلامت مشکلات به تدریج برطرف شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ویروس کرونا ثابت کرده که فقیر، غنی، مرز و کشور نمی شناسد، رعایت اصول بهداشتی توسط مردم را ضروری خواند و گفت: فاصله‌گذاری هوشمند و اجتماعی اگر به درستی در کشور و استان گیلان اجرایی شود مهار ویروس کرونا امکان‌پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار