بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب فارس افتتاح می‌شود

شیراز(پانا)-مدیرکل ورزش و جوانان فارس از افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی در جنوب فارس و با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی و پایگاه‌خبری اداره‌کل ورزش و جوانان فارس، حیدر علی کامیاب با بیان اینکه این پروژه عظیم و کم‌نظیر در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار ۳۶ میلیارد تومان احداث شده افزود: کلنگ احداث این مجموعه بزرگ سال ۸۷ به زمین زده شده بود اما بنا به دلایلی عملیات احداث آن تا سال ۹۶ متوقف بود.
او ادامه داد: با اهتمام ویژه مقام عالی وزارت و استانداران وقت فارس تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه اکنون با حمایت‌های استاندار فارس پروژه عظیم ورزشی پارسیان آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.
دبیر شورای عالی ورزش استان فارس با اشاره به تلاش‌های نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی در راستای تکمیل این پروژه نیز گفت: مجموعه ورزشی پارسیان لامرد متشکل از سه سالن تخصصی، استخر و سونا و چندین فضای ورزشی استاندارد است و با افتتاح آن ظرفیت‌های میزبانی در رشته‌های مختلف ورزشی در جنوب فارس افزایش چشمگیری خواهد یافت.
کامیاب افزود: سالن ورزشی مجموعه ورزشی در مساحت ۳۳۶۰ مترمربع استخر و جکوزی در مساحت هزار و ۶۳۸ مترمربع، سالن تنیس روی میز در مساحت 200 متر مربع و سالن آمادگی جسمانی و بدنسازی آن نیز در مساحتی بیش از 100 متر مربع احداث شده است.
او با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های کلنگ زده شده در دولت‌های قبل اولویت نخست حوزه عمرانی در اداره‌کل ورزش و جوانان فارس بوده است افزود: با افتتاح ورزشگاه پارسیان تعداد پروژه‌های به جا مانده از دولت‌های قبل در فارس به کمتر از ۸ مورد خواهد رسید.
کامیاب ابراز امیدواری کرد تا پایان کار دولت تدبیر و امید هیچ پروژه به جا مانده از دولت‌های قبل در حوزه ورزش و جوانان در استان فارس نیمه کار باقی نمانده باشد.
این ورزشگاه پنج شنبه همین هفته با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار فارس و تنی چند از مسئولان محلی و رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس ، مجموعه بزرگ ورزشی پارسیان لامرد را افتتاح کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار