استاندار فارس: برای تکمیل پروژه‌های بزرگ از ظرفیت استان استفاده کنید

شیراز(پانا)- استاندار فارس در جلسه بازدید از طرح توسعه پالایشگاه شیراز با ابراز خرسندی از اجرای این طرح بزرگ اظهار کرد: این طرح بزرگ همگام و هم خوان با شعار "جهش تولید" است و ما در این خصوص به افزایش کیفیت و کمیت نیاز داریم تا موجب ثروت آفرینی شود.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی استانداری‌ فارس، عنایت‌الله‌ رحیمی با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش‌ خصوصی در اجرای این طرح گفت: سرمایه‌گذاری سه‌هزار و پانصد میلیارد تومانی در این طرح موجب اشتغال‌زایی و تولید‌ ثروت برای فارس می‌شود و دست‌آورد زیست محیطی این طرح در تولید بنزین و نفت گاز با استانداردهای‌ بالا نتایج موثری در کاهش آلایندگی خواهد داشت.

رحیمی کاهش هزینه‌های جابجایی و تصادفات را از دیگر کارکردهای موثر اجرای طرح‌توسعه پالایشگاه شیراز عنوان کرد و گفت: اشتغال مستقیم این طرح بالغ‌بر 300 نفر خواهد بود که با احتساب اشتغال جانبی حاصل از آن، تعداد زیادی از افراد جامعه مشغول به فعالیت می‌شوند و این نتیجه خودباوری نیروهای جوان کشور است.

رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد: تجارب و توانمندی نیرو‌های فعال در این زمینه موجب جهش در صنعت نفت خواهد‌ شد و این روند مورد اقبال همه جامعه است.

او با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های بومی استان در اجرای این طرح بزرگ تاکید کرد: در بحث اشتغال نیز باید نیروهای بومی استان‌ در اولویت قرار داشته باشند.

استاندار‌ فارس به همراه مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی استان و مدیر کل حفاظت‌ محیط زیست استان و مسئولان پالایشگاه از بخش‌های مختلف طرح توسعه پالایشگاه شیراز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار