در ارتباط ویدئو کنفرانس مطرح شد:

توجه به تنوع و گروه سنی دانش آموزان در محتواهای تولیدی سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی درفضای مجازی

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی اعلام کرد که توجه به تنوع و گروه سنی دانش آموزان در محتواهای تولیدی سازمان دانش آموزی استان درفضای مجازی و شبکه های اجتماعی همواره مورد تاکید است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه به تنوع و گروه سنی دانش آموزان در محتواهای تولیدی سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی درفضای مجازی

صمد علیزاده در ارتباط ویدئو کنفرانس با اعضای فعال و مدیران کانال سازمان دانش آموزی استان بیان کرد: در حال حاضر نحوه فعالیت مسئولین و مربیان متفاوت شده ودر فضای مجازی و متفاوت از فضای مدرسه، فعالیت ها ادامه می یابند؛ باید بدانیم که ماموریت های ما تعطیل نشده بلکه نحوه اجرای ماموریت ها تغییر یافته اند.

او با بیان این که با راه اندازی کانال سازمان دانش آموزی استان درفضای مجازی توانسته ایم برنامه های سازمان را به خانه ها ببریم، گفت: محتواهایی که برای کانال پیشتازان تولید می شود بسیار عالی و قابل استفاده و کاملا ایده ال و مورد پسند مربیان و دانش آموزان پیشتاز هستند.

مدیر سازمان دانش آموزی ادامه داد: وقتی از دیگر استان در مسابقه رادیو پیشتاز شرکت می کنند و یا وقتی پیام های تشکر از مسئولین کشوری و استانی را دریافت می کنیم همه این ها بیانگر این است که کانال سازمان دانش آموزی استان فرا استانی عمل کرده و در سطح کشور شناخته شده است.

علیزاده با بیان این که جذابیت در محتواها ی تولید شده بسیار مهم است، گفت: بایستی برنامه های متنوع و به روز تولید کنیم و مخاطب شناس باشیم و سعی کنیم محتوای های تولید شده در برگیرنده طیف وسیعی از دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی و گروه های سنی باشد.

او خطاب به اعضای مدیریت کانال افزود: موضوعات از قبیل بیانیه گام دوم انقلاب و جهش تولید را در تولید محتواها مد نظر قرار دهید.

استفاده از ظرفیت کانال پیشتازان در فضای مجازی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان

مدیر سازمان دانش آموزی استان در ادامه بیان کرد: در متون آموزش و پرورش یکی از کارکردهای اساسی، انتقال فرهنگ است و با توجه به این که استان آذربایجان شرقی مشاهیر و جاذبه های تاریخی و توریستی متنوع و متعدد دارد از ظرفیت فضای مجازی و کانال پیشتازان استفاده کرده و پتانسیل های گردشگری شهرستان ها را بهتر و بیشتر معرفی کنیم.

نسبت به شرایط، مسیر و نقشه جدید طراحی کنیم

علیزاده با بیان این که در اساسنامه سازمان دانش آموزی به ایجاد بستر برای اعتلای شخصیت همه جانبه دانش آموزان تاکید شده است، گفت: یکی از رسالت های سازمان دانش آموزی این است که نسبت به مقتضیات زمان و مکان حرکت کند، پس نباید دچار روزمرگی شویم و نگاه ما باید به گونه ای باشد که در هر شرایطی قرار می گیریم نسبت به آن شرایط، مسیر و نقشه جدید طراحی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار