قطعی بودن برگزاری آزمون حضوری برای پایه دوازدهم

اردبیل (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، تاکنون برگزاری آزمون حضوری برای پایه دوازدهم قطعی شده و برای سایر پایه‌های تحصیلی هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
قطعی بودن برگزاری آزمون حضوری برای پایه دوازدهم

احمد ناصری در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به فعال شدن شبکه اجتماعی دانش‌آموزان(شاد) و گلایه برخی از اولیا از اختلال در ورود و انجام تکالیف دانش‌آموزان و قطع و وصل اینترنت اشاره کرد و گفت: در مرحله اول دانش‌آموزان ابتدایی در این سامانه ورود پیدا می‌کنند که تاکنون 99 درصد دانش‌آموزان و مدیران و معلمان با تشکیل کلاس‌ها در این سامانه فعالیت خود را آغاز کردند.

او ادامه داد: وسعت کار بسیار زیاد است و در این فرآیند قطعا ایرادات و اشکالاتی وجود خواهد داشت که امیدواریم به تدریج این ایرادات و اشکالات مرتفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: 60 درصد کار در مقطع متوسطه اول و دوم نیز اعم از سازماندهی کلاس‌ها و ثبت اطلاعات مدیران، معلمان و دانش‌آموزان انجام شده که در این فرآیند کارها با سرعت به پیش می‌رود.

ناصری تصریح کرد: به دلیل تنوع حضور معلمان در کلاس‌های دوره متوسطه اول و دوم کار پیچیده‌تر بوده و انتظار می‌رود با مشارکت همه گروه‌های حاضر در این شبکه بتوانیم در یک ماه آینده تدریس دروس باقیمانده را منطبق بر سرفصل دروس انجام دهیم.

او در مورد برگزاری آزمون پایانی برای دانش‌آموزان نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش سناریوهای مختلفی را در این زمینه در سطح ملی به ستاد کرونا اعلام کرده و ما منتظر تصمیم‌گیری در این زمینه هستیم که تاکنون برگزاری آزمون حضوری برای پایه دوازدهم قطعی شده و برای سایر پایه‌های تحصیلی هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار