دانش‌آموزان اردبیلی با قلک‌های کریمانه به یاری نیازمندان می‌روند

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور و در آستانه ماه مبارک رمضان دانش‌آموزان و معلمان اردبیلی در قالب کمک‌های مومنانه و طرح قلک‌های کریمانه به یاری نیازمندان می‌شتابند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان اردبیلی با قلک‌های کریمانه به یاری نیازمندان می‌روند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و با همکاری مجموعه سپاه و خیرین در یک کار مشترک در تلاش هستیم تا در این ایام سخت و در آستانه ماه ضیافت الهی یاری‌گر محرومان باشیم.

احمد ناصری خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نیز به نوبه خود در اجرای طرح جمع‌آوری کمک‌های مومنانه با همکاری مدیران و معلمان و مساعدت خانواده‌ها و دانش‌آموزان نسبت به جمع‌آوری مبالغ نقدی اقدام خواهد کرد.

او افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده با اولویت خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع خواهد شد که در این زمینه مدیران مدارس محوریت کار را برعهده دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: قرار است 20 اردیبهشت ماه اولین مرحله از کمک‌های جمع‌آوری شده تقدیم خانواده‌های نیازمند شود تا در ماه میهمانی الهی سفره‌های آنها نیز همچون دیگران رنگین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار