مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

بیش از 89مرکز نیکوکاری در استان کمک های مختلفی برای خانواده ها برای مقابله با کرونا ارائه داده اند

زنجان (پانا) - از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در استان زنجان وبه‌منظورکاهش تبعات آن برخانواده های تحت حمایت وسایراقشار آسیب پذیر قریب به 3میلیاردو700میلیون تومان برای کمک به خانواده های تحت حمایت و غیر تحت حمایت ساکن در مناطق محروم وحاشیه نشین، از طریق کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 89مرکز نیکوکاری در استان کمک های مختلفی برای خانواده ها برای مقابله با کرونا ارائه داده اند

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در هفتمین جلسه پیشگیری از ویروس کرونا گزارشی از اقدامات صورت گرفته درکمیته امداد استان زنجان برای مقابله وپیشگیری ازاین ویروس منحوس ارائه کرد.
وی با اشاره به اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا در استان کارگروه پیشگیری ومقابله با این ویروس درکمیته امداد استان تشکیل شده بود، افزود: در روزهای نخستین شیوع بیماری مبلغ 400میلیون تومان برای پیشگیری از بیماری ویروس کرونا و تهیه اقلام بهداشتی برای مددجویان در معرض خطر با رعایت اولویت برای بیماران خاص وصعب العلاج ، سالمندان زمین‌گیر بیماران زمینه‌ای مادران باردار و شیرده هزینه گردید.
مدیرکل کمیته امداد از تهیه وتوزیع بسته های بهداشتی وضدعفونی کننده بین مددجویان واقشار آسیب دیده از کرونا خبر داد وافزود: این بسته های بهداشتی شامل ماسک ،دستکش و مواد ضدعفونی کننده با اعتباری بالغ بر 576میلیون تومان برای بیش از 20هزار خانوار تهیه وتوزیع شده است.
صفری همچنین از توزیع مواد غذایی در بین 2هزار و716 خانوار نیازمند اشاره کردوگفت: در راستای کمک به این خانوادهامبلغ 600میلیون تومان با رعایت اصول بهداشتی برای تهیه سبد غذایی وتوزیع بین این خانواده ها هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: در راستای کمک به افراد آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا بیش از 89مرکز نیکوکاری در استان بصورت جهادی کمک های مختلفی برای خانواده ها ارائه داده اند که برای تهیه وتوزیع ماسک ، دستکش ،مواد ضد عفونی ،بسته های غذایی وسایر ملزومات مبلغ یک میلیاردو70میلیون تومان برای 4هزارو330خانوار از طریق مراکز نیکوکاری پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به اجرای دو طرح نان مهربانی وسبد مهربانی نیز اشاره کرد وافزود : برای حمایت از خانواده های نیازمند با همکاری این نهاد طرح نان مهربانی وسبد مهربانی با ایجاد تفاهم نامه بابرخی نانوائیها وفروشگاههای معتبر انجام شده که خیران می توانند با با اختصاص مبلغی به تهیه بسته های غذایی ونان مهربانی برای کمک به همشهریان نیازمند وافرادی که در اثر ویروس کرونا مشاغل خود را ازدست داده ودر آمدی ندارند اقدام نمایند.
وی به حمایت از خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نیز اشاره کرد و گفت: برای حمایت از خانواده های بی بضاعت وآسیب دیده از ویروس کرونا مبلغ 2میلیاردو500میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفردرصد از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار