شهریاری: با روش های خلاقانه آموزش در نهضت سواد آموزی جریان دارد

تهران (پانا) - سعید شهریاری، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران درباره استفاده از ظرفیت های جدید و خلاقانه در آموزش های سوادآموزی شهر تهران سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شهریاری: با روش های خلاقانه آموزش در نهضت سواد آموزی جریان دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سعید شهریاری با اشاره به شرایط پیش آمده و عدم تشکیل کلاس های حضوری سوادآموزی به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهارداشت: مسئولان سوادآموزی مناطق آموزش و پرورش شهر تهران و آموزش دهندگان با ایجاد کانال های آموزشی در فضای مجازی و تهیه کلیپ های تدریس و کاربرگ ها و قراردادن آنها در اختیار سوادآموزان، مجدانه به کار و فعالیت آموزشی خود ادامه می دهند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن آرزوی صحت و سلامت برای همه مردم ایران، تاکید کرد: باید تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم تا در این شرایط خاص در امر آموزش بزرگسالان وقفه ای ایجاد نشود و این ایام را باید فرصت مغتنمی در جهت کسب تجربیات جدید، بدانیم ؛ تجربیاتی که می تواند منجر به آموزش های نوین و خلاقانه در امر آموزش بزرگسالان شود.

وی یادآور شد: در بحران های این چنینی باید متفاوت عمل کرد و از همه ظرفیت های نهفته که تا کنون مورد توجه نبوده اند برای بهره برداری بهتر و بیشتر استفاده کرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش پایتخت افزود: با مشارکت سازمان نهضت سوادآموزی و شبکه آموزش سیما، برنامه های آموزشی برای سوادآموزان تهیه و پخش شده است که اطلاع رسانی لازم از طریق مسئولان سوادآموزی مناطق و آموزش دهندگان انجام شده است.

وی در پایان گفت: مسئولان سوادآموزی مناطق برخی فعالیت های نوین و خلاقانه خود را در کانال ایجاد شده در حوزه سوادآموزی برای استفاده سایر مناطق به اشتراک می گذارند تا با هم افزایی بتوان شاهد رشد بیشتر در این زمینه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار