توزیع 240 بسته معیشتی و بهداشتی در خرمدره توسط هلال احمر

زنجان (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره گفت، 240 بسته حمایتی، معیشتی و بهداشتی میان خانوارهای کم برخودار شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 240 بسته معیشتی و بهداشتی در خرمدره توسط هلال احمر


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، محمدرضا مرادی افزود: با توجه به تاکیدات ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و شیوع بیماری کرونا در کشور و آسیب پذیری این بیماران، توزیع بسته های بهداشتی بین بیماران سرطانی و خاص شامل دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، CF-EB-MS و متابولیک در سطح شهرستان خرمدره انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجمن های بیماران خاص و شناسایی آنان 150 بسته بهداشتی(ماسک و ژل محلول ضدعفونی دست) توسط جمعیت هلال احمر در اختیار این بیماران شهرستان قرار گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره گفت: علاوه بر این، 90 بسته معیشتی و بهداشتی نیز با کمک خیرین شهرستان و محل اعبتارات هلال احمر به ارزش هر بسته یک میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخوردار توزیع شد.
مرادی از توزیع 2 هزار و 500 عدد ماسک جراحی در سطح شهرستان خرمدره خبرداد و اضافه کرد: این ماسک ها از محل کمک های خیرین و هلال احمر برای هموطنان در مناطق روستایی و شهری به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا انجام شد.
وی به آماده سازی مرکز مراقبت از بیماران بهبود یافته کرونا اشاره کرد و افزود: برای تجهیز سه نقاهتگاه 150 تخته پتو توسط هلال احمر شهرستان خرمدره اهدا شد و هم اکنون نیز 14 نفر از داوطلبان هلال احمر در این مراکز در حال ارائه خدمات به هموطنان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار