مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

جشنواره کتابخوانی رضوی از اقدامات ارزشمند در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جشنواره کتابخوانی رضوی را از اقدامات ارزشمند در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست و از تمام فرهنگیان و دانش آموزان استان برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره کتابخوانی رضوی از اقدامات ارزشمند در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این رابطه اظهار کرد: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با وجود تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، نخستین گام‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور، امکان مشارکت در بخش‌های مختلف خود را در این بستر فراهم کرده است.

او در ادامه افزود: خانواده‌ها و علاقه‌مندان گروه‌های مختلف سنی می‌توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتابخوانی، ضمن پر کردن بهینه اوقات فراغت، از این فرصت بهترین استفاده را برای ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا(ع)، حضرت امام هادی(ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) ببرند.

او گفت: حضور بیش از پیش خانواده‌ها در منازل به خاطر شرایط فعلی فرصتی ارزشمند جهت انس هر چه بیشتر با کتاب است و از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

صیدلو بیان کرد: مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، در زمانی که امکان عرض ارادت حضوری به ساحت قدسی ائمه معصومین (ع) وجود ندارد به مثابه زیارت از بعید و توام با شناخت علمی و بیش از پیش خاندان عصمت و طهارت به ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و اهل بیت پاک و مطهر ایشان است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: با عنایت به نقش فرهنگیان به عنوان اصلی ترین پایگاه تعلیم و تربیت انتظار می‌رود همکاران و دانش‌آموزان محترم با مطالعه منابع جذاب این جشنواره، آرامش روحی، سلامت جسم و ارتقا معنوی را میهمان خانواده های خویش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار