شهردار تبریز:

۷ پارک محله‌ای تبریز در جشن پیروزی بر کرونا افتتاح می شود

تبریز (پانا) - شهردار تبریز از افتتاح ۷ پارک محله‌ای در ایام پساکرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
۷ پارک محله‌ای تبریز در جشن پیروزی بر کرونا افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر در گفتگوی تلفنی با برنامه تبریزیم با اعلام مطلب فوق افزود: برنامه‌ریزی ما کاشت یک میلیون اصله نهال در سال ۹۹ است که بر اساس آن امسال به اندازه کل درختان تبریز، در سطح شهر درختکاری داریم.

او ادامه داد: در کنار این طرح، بحث احداث پارک‌های محله‌ای را داریم که همانند سال گذشته تلاش می‌کنیم فراتر از برنامه تعیین شده عمل کرده و در این حوزه فعال باشیم.

او گفت: سال ۹۹ را سال توسعه فضای سبز پایدار شهری معرفی کرده و با مصوبه شورای شهر تبریز ۵۰۰ میلیارد تومان برای تملک باغات و تکمیل و تجهیز آنها اختصاص داده‌ایم.

شهردار تبریز از افتتاح ۷ پارک محله‌ای در ایام پساکرونا خبر داده و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۳ پارک محله‌ای افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دادیم و ۷ پارک محله‌ای دیگر نیز آماده افتتاح بود که به دلیل وضعیتی که بیماری کرونا به وجود آورد، افتتاح آنها را به امسال و پس از شکست بیماری کرونا موکول کرده ایم.

شهین باهر با اشاره به برگزاری جلسات و ارتباط مستمرش با مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر از طریق ویدئو کنفرانس تأکید کرد: تلاش ما این است که اجازه ندهیم مشکلات اقتصادی و مدیریتی ناشی از بیماری کرونا وقفه‌ای در فعالیت‌های شهری ایجاد کند و پیگیر پروژه‌های شهری همانند پل همسان، مسیرگشایی‌هایی چون اتوبان ولایت و پروژه پارک بزرگ و برگزاری به موقع مناقصات و همچنین زیبایی و تمیزی شهر نیز هستیم.

او در پایان صحبت‌های خود از شهروندان تبریزی خواست تا مدیریت شهری را در دستیابی به اهدافی که برای مردم و شهر زیبای تبریز برنامه‌ریزی شده‌اند، همراهی و دعا کنند تا با اجرای آن ها، بر زیبایی هرچه بیشتر شهر بیافزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار