استاندار خراسان رضوی در جلسه کارگروه اشتغال:

برای حفظ اشتغال موجود پیش‌بینی‌ لازم صورت گیرد

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی بر لزوم بهبود فضای کسب و کار استان تاکید کرد و گفت باید پیش‌بینی‌های لازم در خصوص حفظ اشتغال موجود در خراسان رضوی صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برای حفظ اشتغال موجود پیش‌بینی‌ لازم صورت گیرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته توفیقات قابل توجهی در حوزه اقتصاد استان اتفاق افتاد که مرهون زحمات همه ارکان حاکمیت در استان و مدیران دستگاه های اجرایی بوده است، هر چند که هنوز باید در جهت ارتقاء شاخص‌های اقتصادی استان تلاش بیشتری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمت توسعه اشتغال در استان حرکت کنیم، افزود: شیوع بیماری کرونا باعث شده است که بخش خدمات استان بیشتر تحت تاثیر قرار گیرد، بنابراین با انجام اقدامات لازم در بخش‌های کشاورزی و صنعت، باید کاهش اشتغال بخش خدمات جبران شود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه آثار کرونا بر اقتصاد و اشتغال استان به تدریج پدیدار خواهد شد، ادامه داد: باید پیش‌بینی‌های لازم برای حفظ اشتغال موجود در استان مد نظر قرار گیرد.
رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تداوم اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه در کشور مشابه نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی وجود ندارد، افزود: این نهاد در حوزه اقتصاد استان تاثیرات قابل توجهی داشته است.
وی با اشاره به محدودیت‌های منابع دولت ابراز کرد: بخش خصوصی باید به کمک دولت بیاید و تا جایی که می تواند باری از روی دوش دولت بردارد و در حوزه اشتغال زایی برای جوانان نقش آفرینی کند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه بهبود فضای کسب و کار یکی از اولویت‌های استان است، خاطرنشان کرد: همه ارکان حاکمیت در استان باید در تحقق توسعه پایدار جوامع محلی نقش آفرینی کرده و در این راستا وحدت خود را حفظ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار