آموزش و پرورش خراسان رضوی عهده دار شد؛

واگذاری دبیرخانه کشوری تهیه و تولید محتوا با موضوع مشاوره تحصیلی و شغلی در شبکه شاد

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از واگذاری دبیرخانه کشوری تهیه و تولید محتوا با موضوع مشاوره تحصیلی و شغلی در شبکه شاد به آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری دبیرخانه کشوری تهیه و تولید محتوا با موضوع مشاوره تحصیلی و شغلی در شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در این خصوص گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده و به منظور وحدت رویه، انسجام بخشی در امور و بهره گیری موثر از ظرفیت و توانمندی تمامی استان ها، دبیرخانه کشوری تهیه و تولید محتوا با موضوع مشاوره تحصیلی و شغلی در استان خراسان رضوی و دبیرخانه کشوری تهیه و تولید محتوا با موضوع ارتقاء بهداشت روانی- اجتماعی در استان فارس تشکیل شده است.

وی افزود: تمامی تولیدات و آثار علمی، هنری، فرهنگی و ادبی مربوط به همکاران و دانش آموزان استان را که در سطح ملی و با کیفیت مطلوب و قابل بهره برداری برای همگان باشد، به تفکیک هر موضوع به دبیرخانه مربوط در این دو استان ارسال خواهد شد.

مالک اشرفی تصریح کرد: آثار ارسالی پس از ویرایش و تدوین، در یک فرمت مشخص و هماهنگ قرار گرفته و سپس منتشر می‌شود. این آثار باید فاقد هر گونه نام و نشان و تبلیغاتی بوده و صرفا با نام معاونت پرورشی و فرهنگی( دبیرخانه کشوری) در شبکه شاد منتشر می‌شود و در پایان به صاحبان آثار برگزیده، هدایای ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار