مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

مدیران، موانع پیوستن مدارس به شبکه شاد را شناسایی کنند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به شبکه آموزشی دانش آموزان گفت شبکه شاددستاوردی قابل تامل در عرصه فناوری ملی است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیران، موانع پیوستن مدارس به شبکه شاد را شناسایی کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با اشاره به حرکت بزرگ و قابل توجه وزارت آموزش و پرورش در راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان( شاد)، اظهار کرد: اگرچه ممکن است این شبکه در آغاز راه با مشکلات و موانعی روبرو باشد اما نباید حرکت خوب و ارزشمندی که از سوی وزارت آموزش و پرورش در این مسیر شکل گرفته است فراموش شود.

او در ادامه با تاکید بر فراهم ساختن زیرساخت های لازم در جهت استفاده هر چه مطلوب تر دانش آموزان ، همکاران فرهنگی و اولیای آنها از این شبکه آموزشی، بیان کرد: باید سهولت دسترسی به منابع و محتواهای آموزشی و پرورشی در این شبکه جهت کاربران به خوبی فراهم گردد و با کمترین موانع بتوانند بهره برداری های لازم را صورت دهند.

صیدلو، تنوع و خلاقیت در آماده سازی محتواهای این شبکه را بسیار ضروری دانست و افزود: باید روش های سنتی در آموزش دچار تغییر و تحول قرار گرفته و با ایجاد جذابیت در ارائه محتوا بتوانیم نسل جوان و هوشمند امروز را اغنا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید به مدیران مناطق آموزش و پرورش استان در جهت رصد مدارس در این خصوص تصریح کرد: همگی مدیران مناطق باید با رصد دقیق، مدارسی را که هنوز موفق به پیوستن به این شبکه نشده اند را شناسایی و هر چه سریعتر در جهت رفع موانع آنان اقدام نمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر ارائه آمار روزانه از سطح استفاده شبکه شاد توسط معاونین مناطق خاطرنشان کرد: بررسی های دقیق، کارشناسانه و هر روزه سبب می شود تا مشکلات این برنامه شناسایی و در جهت رفع آن حرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار