سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان تشریح کرد:

جدیدترین دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در حوزه های مختلف

اهواز (پانا) - سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان جدیدترین دستورات ابلاغ شده از ستاد ملی مقابله با کرونا را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در حوزه های مختلف

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان گفت: امروز به ریاست رئیس جمهوری ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل شد و در حوزه‌های مختلف تصمیماتی گرفته شد.
نجاتی افزود: در عین حال باید توجه کنیم این موارد به منزله عادی شدن شرایط نبوده و قطع زنجیره انتقال بستگی به عملکرد آحاد شهروندان دارد.

او توضیح داد: پرسنل ادارات همچنان دو سوم به صورت نوبت کاری و یک سوم به صورت مرخصی فعالیت کرده و ساعت اداری همچنان از ۷ تا ۱۴ خواهد بود.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان ادامه داد: افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و مادران شیرده از حضور در محل کار معاف هستند(به شرط عدم اشتغال به کار دوم)، همچنین اماکن متبرکه و مساجد تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل است و تجمع و افطاری در ماه مبارک رمضان ممنوع است.
مدیرکل حوزه دفتر استاندار تصریح کرد: مدارس و دانشگاه ها تا مقطع فوق لیسانس تعطیل بوده و مقطع دکتری از فردا فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نجاتی اضافه کرد: پاساژها و بازارهای سربسته از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می‌شود و روزانه صرفا تا ساعت ۱۸ حق فعالیت دارند و در صورتی که در پاساژ یا بازار سرپوشیده رستوران یا قهوه خانه واقع باشد فعالیت شان جز به صورت غذای بیرون بر ممنوع خواهد بود.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اظهار کرد: پارک ها و بوستان ها برای تجمع و نشستن ممنوع است، اما اگر افرادی بخواهند در این مکان ها پیاده روی نمایند این کار بلامانع است.

او در پایان بیان کرد: فعالیت سالن های ورزشی، بدنسازی، قهوه خانه ها، رستوران ها، سالن های پذیرایی و مراکز کسب و کاری که مستلزم تجمع است نیز ممنوع می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار