جمع‌آوری ۲۰ واحد غیرمجاز تفکیک زباله در جنوب تهران

تهران (پانا) - در آستانه فرا رسیدن گرامیداشت روز زمین پاک، ۲۰ واحد غیر مجاز تفکیک زباله در بخش خاوران این شهرستان با حکم قضایی جمع آوری شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری ۲۰ واحد غیرمجاز تفکیک زباله در جنوب تهران

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، زهره عبادتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در تشریح این خبر گفت: در پی شناسایی تعداد ۲۰ مرکز غیر مجاز دپو و تفکیک زباله طی گشت و پایش مأموران یگان حفاظت شهرستان ری در بخش خاوران این شهرستان و شکایت این اداره علیه این مراکز در مراجع قضائی، روز گذشته با دستور قضائی این واحدها توسط محیط زیست و با همیاری بخشداری خاوران جمع آوری شدند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این انشعاب برق این مراکز برای پایان دادن به فعالیت‌های غیر قانونی و آلوده کننده، قطع و نهایتاً به دلیل عدم توجه به اخطاریه‌های صادره و استمرار فعالیت آلاینده این واحدها به طور کامل جمع آوری شدند، افزود: این واحدها با فعالیت خود علاوه بر آلودگی آب و خاک، در مقاطع شبانگاهی نسبت به پسماند سوزی اقدام کرده و نقش قابل توجهی در آلودگی هوای شهرستان ری نیز دارند.

عبادتی در پایان خاطر نشان کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضائی، در صورت فعالیت مجدد هر یک از این مراکز ضمن برخورد قضائی با مالکان این مجموعه‌ها، به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی نیز تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار