با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

صیاد سلامی به سمت سرپرست معاونت آموزش ابتدایی معرفی شد

زنجان (پانا) - آیین معارفه سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
صیاد سلامی به سمت سرپرست معاونت آموزش ابتدایی معرفی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات اصغر بیات به عنوان یک نیروی با تجربه گفت: حوزه مسئولیتی برای همگان یک امانت الهی است و باید به آن به عنوان یک فرصت برای خدمت نگاه کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در معاونت آموزش ابتدایی باید جو سازمانی مثبت توام با همدلی، دوستی و هم افزایی مانند اکثر حوزه های اداره کل حاکم باشد و امیدواریم مجموعه آموزش ابتدایی همدل برای خدمت به مخاطبین و آموزگاران تلاش کند.

وی ضمن اشاره به حساسیت و اهمیت جایگاه معاونت آموزش ابتدایی، گفت: اهمیت آموزش ابتدایی بر همگان مشخص و عیان است لذا مدیریت بر مبنای دانایی، برنامه محوری، ارتباط معنا دار با ستاد، آموزش و کیفیت بخشی به نیروی انسانی از جمله اصول اساسی است که باید پیگیری شود.

رفیعی ضمن اشاره بر این که استان زنجان در پوشش تحصیلی از استان های پیشرو است، تصریح کرد: در پوشش تحصیلی ابتدایی همیشه موفق هستیم و با تلاش ها و پیگیری ها باید همواره این توفیق برای آموزش و پرورش زنجان ماندگار باشد.

در ادامه صیاد سلامی نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیر کل در سپردن پست سرپرستی معاونت ابتدایی به وی و معاون آموزش ابتدایی سابق، گفت: تلاش خواهم کرد تا با مشورت گیری و استفاده از ظرفیت های تمام نییرو های انسانی جایگاه آموزش ابتدایی در استان بهبود پیدا کند و برای رسیدن به این هدف تمامی شما عزیزان و همکاران را به مدد میطلبم.

سلامی اظهار داشت: تلاش برای صیانت از مدارس ابتدایی، مشارکت پذیری، توانمند سازی نیروی انسانی، بهسازی برنامه درسی ملی و تدوین برنامه های اجرایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای نیل به اهداف از جمله موضوعاتی است که به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی سابق، ابلاغ صیاد سلامی به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل توسط ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان به وی اعطا گردید.

شایان ذکر است صیاد سلامی دارای مدرک تحصیلی دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس آموزش ابتدایی بوده و هم اکنون فارغ التحصیل در مقطع دکتری است. وی مولف و پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت بوده و بیش از این به عنوان آموزگار ، معاون و مدیر دبستان در مجتمع های آموزش و پرورش بوده و به عنوان نماینده مدیران مقطع ابتدایی در شورای آموزش و پرورش زنجان فعالیت کرده است.

سرگروهی چند پایه تحصیلی در مقطع ابتدایی ، سرگروهی مدیران ابتدایی، مدرس آموزش خانواده ، مدرس مراکز ضمن خدمت و دوره های آموزشی و کارشناسی در سطوح مختلف اداری نیز از سوابق قابل توجه ایشان است .

وی علاوه بر فعالیت های آموزشی ، دارای مدرک معتبر داوری و مربیگری ملی و بین المللی در رشته ای فوتبال و تنیس روی میز است و فعالیت در پست های مدیریتی در حوزه ورزش و تربیت بدنی و سایر دستگاه های اداری از سوابق مدیریتی وی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار