پویش باران مهر در شهرری راه‌اندازی شد

شهرری(پانا) - مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت:پویش باران مهر در ماه مهمانی خدا با هدف تهیه مواد غذایی و بهداشتی برای نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش باران مهر در شهرری راه‌اندازی شد

به گزارش ایرنا علی نعمتی‌ مدیر بهزیستی شهرستان ری درجلسه ویدئو کنفراسی بهزیستی شهرستان ری اظهار کرد: مردم می توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را بصورت نقدی به شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۱۳۷۶۰۰۸ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی، بانک ملی شعبه اداره امور مالیاتی شهرری واریز کنند.

او افزود: شماره کارت مجازی ۹۹۸۸۱۵۴۸-۶۰۳۷۹۹۱۸ نیز برای دریافت کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده تا خیرین و نیکوکاران کمک های نقدی مورد نظر را به این حساب واریز نمایند.

مدیر بهزیستی شهرستان ری یادآور شد: پرداخت از طریق منوی نیکوکاری، اپلیکیشین سکه با شماره گیری کد #۰۰۷*۷۴۱* جهت پرداخت آسان در اختیار افراد حمایت گر قرار گرفته است.

او عنوان کرد: افراد خیر و نیکوکار در صورت داشتن سوال می توانند با شماره های ۵۵۹۱۹۲۱۲- ۹۱۹۷۵۵۵۲۱ ۰پاسخ خود را دریافت نمایند.

نعمتی خاطر نشان کرد: کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنها علاوه بر اینکه در اسلام تاکید و توصیه شده از دیدگاه انسانی نیز دارای جایگاه ارزشمند و والایی است چرا که گره از مشکلات دیگران باز می کند.

او اضافه کرد: فرآیند جمع آوری کمک‌های مردمی در قالب منسجم و منظم از سوی بهزیستی ری انجام می‌شود تا اقلام مورد نیاز تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت: بسته های ارزاق و سایر لوازم بهداشتی مورد نیاز افراد واجد شرایط تهیه و به موقع در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا بتوانند از فضیلت ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

خبرنگار:حنانه عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار