معرفی رسمی ارزشمندترین فوتبالیست‌های سال جهان؛ پایان سلطنت مسی و رونالدو از راه رسید

تهران (پانا) - در لیست ارزشمندترین فوتبالیست‌های جهان، دیگر اثری از دو فوق ستاره پرتغالی و آرژانتینی نیست.

کد مطلب: ۱۰۳۷۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معرفی رسمی ارزشمندترین فوتبالیست‌های سال جهان؛ پایان سلطنت مسی و رونالدو از راه رسید

سایت ترانسفر مارکت که معتبرترین سایت ارزش‌گذاری روی فوتبالیست‌های حرفه‌ای در سطح جهان محسوب می‌شود، جدیدترین لیست بازیکنان با ارزش فوتبال جهان را منتشر کرد.

لیست منتشر شده با شگفتی‌های بزرگی همراه بود و در آن کلایان ام‌باپه ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن با اقتدار و ارزش 180 میلیون یورو در صدر جدول قرار گرفت و با ارزش‌ترین فوتبالیست جهان شد.

پس از ام‌باپه در لیست منتشر شده، رهیم استرلینگ مهاجم تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستر سیتی با 128 میلیون یورو در رده دوم ایستاد و نیمار از تیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن در جایگاه سوم قرار گرفت. در رده‌های چهارم و پنجم هم به ترتیب سادیو مانه مهاجم تیم ملی سنگال و هم تیمی مصری‌اش محمد صلاح از لیورپول قرار گرفتند.

اما نکته عجیب در این لیست جایگاه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است. مسی با ارزش 112 میلیون یورو در رده نهم قرار گرفته اما رونالدو جایگاه باورنکردنی را در 35 سالگلی بدست آورده و با ارزش 60 میلیون یورو در رده 46 ایستاد است. جالب اینجاست که در این جدول، سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام بالاتر از رونالدو قرار دارد و 64 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار