استاندار سیستان و بلوچستان:

انتظار دارم مدیران استان مباحث کاری خود را در سال جدید جدی‌تر دنبال کنند

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به فرمانداران و مدیران استان اعلام کرد مشکلات و مسائل استان باید به دست خودمان رفع شود، بنابراین همه ما در قبال مردم استان مسئولیم و باید موضوعات و مشکلات استان را به طور جدی دنبال کنیم.

کد مطلب: ۱۰۳۷۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انتظار دارم مدیران استان مباحث کاری خود را در سال جدید جدی‌تر دنبال کنند

به گزارش اداره استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست شورای معاونین و مدیران ستادی استانداری که فرمانداران استان به صورت ویدیو کنفرانس هم حضور داشتند، اظهار کرد: انتظار می‌رود در سال جدید، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران ستادی و فرمانداران مباحث حوزه کاری خودشان را با جدیت بیشتری دنبال کنند و شفاف‌تر از سال قبل عمل نمایند.
او ادامه داد: متاسفانه برخی اوقات مطالب و مباحثی مطرح می‌شود که به ایجاد اختلاف و دوگانگی در حوزه مدیریت در سطوح مختلف کشور و استان دامن می زند که این اختلاف به نفع هیچ کس نیست. بر این اساس تصمیم داریم رویکرد امسال بر مبنای شفافیت در عملکرد در همه زمینه ها باشد.
رئیس شورای اداری استان بیان کرد: مدیران داشبورد مدیریتی حوزه مربوطه را فعال کنند و جلسات را بر اساس تقویم زمانبندی برگزار کنند تا هیچ یک از وظایف تعریف شده مغفول نماند.
او با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب با نام سال "جهش تولید" و تحقق این مهم خاطرنشان کرد: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری بایستی جلسات مرتبط با مباحث رونق و جهش تولید در استان را به طور مرتب برنامه‌ریزی و برگزار و همچنین جلسات و عملکرد شهرستان‌ها را نیز به دقت رصد و کنترل نمایند.
رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در ادامه به موضوع شیوع این بیماری از اواخر سال قبل تاکنون اشاره کرد و افزود: با وجود پایبندی و علاقه شدید مردم به حضور در مجالس و مراسم مختلف مذهبی و قومی و به ویژه حضور در نمازهای جمعه و جماعت؛ همراهی مردم و علما و تلاش فرمانداران و مدیران مربوطه جهت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قابل قدردانی است.
او با تاکید بر ادامه یافتن این طرح تا نیمه اردیبهشت گفت: لازم است با شیوه های اقناعی و توجیهی و مذاکره با علمای شیعه و سنی، تجمعات مذهبی و نمازهای جماعت در این ماه برگزار نشود چرا که با برگزاری هرگونه تجمع و مراسم قطعاً شاهد افزایش شیوع این بیماری خطرناک خواهیم بود.
استاندار با بیان اینکه تاکنون تعداد مبتلایان به بیش از ۴۷۵ نفر و متاسفانه تعداد فوتی ها به ۴۳ نفر رسیده افزود: تعداد کل بیماران حاد تنفسی نیز بیش از ۲ هزار نفر است که از این تعداد نیز تاکنون ۱۹۷ نفر فوت کرده‌اند.
او تصریح کرد: آمار و نمودار موجود نشان دهنده افزایش و رشد روند شیوع بیماری است و چنانچه همراهی و همکاری مردم و آحاد جامعه را نداشته باشیم حتماً با چالش‌های جدی در این حوزه مواجه خواهیم شد.
استاندار در پایان از همکاری فرمانداران و مدیران مربوطه در سال گذشته در بحران‌ها به ویژه سیل، برگزاری انتخابات و پس از آن هم مدیریت و مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار